Silje Arngrimsdatter skrev:
Villemo Kalebsdotter skrev:
Kommer muligens nye utgaver av papirbøkene også i Norge? Ettersom Nationaltheatret setter opp en forestilling basert på hele Sagaen om Isfolket i høst

Skal du dit, Villemo?

Jeg har sikret meg billett, men tviler litt på om jeg kommer til å like forestillingen ettersom de skal slå sammen karakterer, bytte kjønn på enkelte karakterer og bruker ordet 'satanistisk' i omtalen av den. Lurer på hva Margit ville synes om alt dette.
Men det hadde vært veldig bra om det kom nye papirbøker! Liker bedre å lese på papir enn på skjerm siden jeg er veldig glad i å sitte ute og lese.
Jeg skal dessverre ikke det, Silje, så du får oppdatere meg. Jeg fikk med meg Isfolk- teater i Valdres

Usikker på om jeg tenker det er i orden å bytte kjønn og slå sammen roller, men det må de kanskje feks i Cecilie og Alexanders tilfelle? Helbredelse av homofile er jo ikke ryddig, eller solidarisk.
Ja, nye papirbøker er fint. Jeg leser bare papirbøker.
