Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 06:36

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Nästa
Författare Meddelande
InläggPostat: 17 augusti 2010, 20:07 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 31 januari 2010, 19:51
Inlägg: 2392
Ska börja på Demonernas Fjäll!!!!!!! :ljump:

_________________
Hans sanna hem är sagan, hans själ är lyra och dikt


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 9 november 2010, 12:47 
Nyföding
Nyföding

Blev medlem: 8 oktober 2010, 10:26
Inlägg: 9
Nattens demon :) Jag äälskar Tamlin!


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 9 november 2010, 17:17 
Dalens väktare
Dalens väktare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 8 april 2007, 16:27
Inlägg: 7000
Ja! Hur kan man inte älska Tamlin... :hdance2: :lshower:

_________________
Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 9 november 2010, 17:42 
Isfolketguru
Isfolketguru
Användarvisningsbild

Blev medlem: 9 november 2010, 14:08
Inlägg: 194
dag skrev:
Lugnet före stormen :)

Samma här.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 29 november 2010, 17:00 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 1 november 2010, 20:17
Inlägg: 3492
Ort: snöfall
Slutet närmar sig ofrånkomligt :cry: är i mitten på nr:46 det svarta vattnet..

Fast det kanske inte är så dumt då vågar jag ju läsa isfolkstrådar utan att vara rädd för att få slutet avslöjat :giggle:

_________________
Listen to your heart ! not the voicies in your head


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 30 november 2010, 16:23 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 8 januari 2008, 21:02
Inlägg: 4698
Ort: Göteborg
:giggle: ja då behöver du inte smyga längre!

( :ot: denna tråden kanse borde flyttas hit viewtopic.php?f=6&t=1143&start=945)

_________________
Jag; Varför har jag alltid så kalla fötter?
Pappa; Kalla fötter, varmt hjärta
THE BLOGG


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 30 november 2010, 19:38 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 1 november 2010, 20:17
Inlägg: 3492
Ort: snöfall
DidrikStrumpa skrev:
:giggle: ja då behöver du inte smyga längre!

( :ot: denna tråden kanse borde flyttas hit viewtopic.php?f=6&t=1143&start=945)


:giggle: jag det hade varit snyggt att spoila allt med en halv bok kvar. (skulle vara ganska känt beteende för herrn ifråga iof :shock: :whistle: )

_________________
Listen to your heart ! not the voicies in your head


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 30 november 2010, 19:52 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 7 november 2010, 13:44
Inlägg: 1197
Läst alla, plockar bara ut en bok jag har lust att läsa nu :)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 30 november 2010, 20:08 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 8 januari 2008, 21:02
Inlägg: 4698
Ort: Göteborg
lite som att snubble på målsnöret där dag. Nej jag håller tummarna för att du itne snubblar in i någon tråd som förstör det! Lovar att inte dra upp gamla trådar :adhiding:

_________________
Jag; Varför har jag alltid så kalla fötter?
Pappa; Kalla fötter, varmt hjärta
THE BLOGG


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 3 december 2010, 19:19 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 1 november 2010, 20:17
Inlägg: 3492
Ort: snöfall
Fääääärrdiiig :hdance2:

lite delad känsla är det ändå,visst var det kul att få veta hur det gick men jag vill ju inte lämna dem åt sitt öde.

_________________
Listen to your heart ! not the voicies in your head


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 6 december 2010, 14:02 
Horisontblickerska
Horisontblickerska
Användarvisningsbild

Blev medlem: 26 mars 2006, 14:55
Inlägg: 8504
Ort: Horisonten
Fixat lite. Nu finns det en tråd med vilken bok man läser.

/Tiril-moderator

_________________
http://www.horisontblickerska.blogspot.com/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 3 maj 2013, 16:58 
Trollkunnig
Trollkunnig

Blev medlem: 11 april 2013, 11:36
Inlägg: 224
Ort: Laholm
Jag sitter faktiskt på tåget just nu med nr 45, Legenden om Marco, uppslagen framför mig. Har precis börjat med den så det är inte så mycket att säga för tillfället. De är uppe och springer på jökeln utanför Isfolkets dal. Läser om hela serien för femtielfte gången.

(Här kommer jag och återupplivar alla gamla trådar igen :hdance2: )

_________________
Dreams are not enough to win a war
Out here they're always keeping score
Beneath the tan the battle rages
Smile a rented smile, fill someone's glass
Kiss someone's wife, kiss someone's ass
We do whatever pays the wages


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 9 maj 2013, 17:43 
Drabbad
Drabbad
Användarvisningsbild

Blev medlem: 9 maj 2013, 15:01
Inlägg: 444
Ort: Vislanda, Småland
Är på bok nr 35: Vandring i mörkret! :D
Det är i den boken Tengel den onde vaknar upp ur sin 619 årliga vila. Den unge isfolkspojken Vetle Volden av Isfolket gav sig ut för att förstöra pappret med tonerna på som kan bilda en melodi som väcker Tengels gamla krafter till liv igen. :twisted:

_________________
~Memento te mortalem esse


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 9 maj 2013, 18:47 
av Isfolket
av Isfolket
Användarvisningsbild

Blev medlem: 19 mars 2012, 20:54
Inlägg: 60
Myrkraverk (en vandring i Mørket)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 13 maj 2013, 13:52 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 13 maj 2013, 12:16
Inlägg: 130
Ort: Växjö
Jag är på bok 39. Den handlar om Ellen och Nataniel.

_________________
Lucifers Lover


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012