Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 07:41

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 67  Nästa
Författare Meddelande
InläggPostat: 17 januari 2010, 14:58 
Gudom
Gudom

Blev medlem: 15 juni 2009, 17:29
Inlägg: 5656
Trollmåne :fondle: :fondle:


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 17 januari 2010, 17:34 
Nummerkampens mästare
Nummerkampens mästare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 18 september 2007, 19:19
Inlägg: 2461
Ska börja med Vandring i Mörkret.... as trist bok... tappar liksom motivationen... ändå envisas jag med att läsa fanskapet :ponder2: jag måtte vara helt knäpp. Jag har ju läst den förut så det är ju inte direkt som om jag missar något viktigt men men... ska jag läsa igenom heeeeeeeeeeeela serien så ska jag läsa alla böcker...
Fast nu börjar jag längta lite smått efter Móri faktiskt :whistle:


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 17 januari 2010, 18:44 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
På samma ställe som jag gav upp sist på också Halkis :giggle:

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 17 januari 2010, 21:14 
Nummerkampens mästare
Nummerkampens mästare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 18 september 2007, 19:19
Inlägg: 2461
Jag kan inte sätta fingret på vad det är jag verkligen inte står ut med i den boken... men jag antar att jag har svårt att knyta an till karaktärena... Vetle... usch jag vet bara inte.... :ponder2:


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 20 januari 2010, 15:22 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 13 november 2007, 19:06
Inlägg: 1338
Ort: Göteborg
Håller på med en av mina favoriter nu, Demonernas fjäll.. Men efter den har jag inga fler och inga pengar att köpa nya för förrens nästa vecka eller nått :(

_________________
Läs gärna min blogg: http://langtanefterbebis.se


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 24 januari 2010, 16:44 
Nyföding
Nyföding
Användarvisningsbild

Blev medlem: 24 januari 2010, 16:36
Inlägg: 6
Ort: Kalmar
Hejsan, jag har precis läst ut 3:e boken nu har tidigare bara hört folk tala om böckerna och nu bestämt mig för att läsa dem själv so far verkar dem jätte bra =) men fastnar direkt typ=)

_________________
You can not change the past, but you can create the future.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 24 januari 2010, 16:54 
Gudom
Gudom

Blev medlem: 15 juni 2009, 17:29
Inlägg: 5656
Härligt Snakebiite! Jag tror inte du kommer bli besviken :lol:


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 24 januari 2010, 18:31 
Nyföding
Nyföding
Användarvisningsbild

Blev medlem: 24 januari 2010, 16:36
Inlägg: 6
Ort: Kalmar
Ne jag har en förmåga att fastna i fängslande böcker så kommer nog läsa igenom dem relativt snabbt =)

_________________
You can not change the past, but you can create the future.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 24 januari 2010, 18:45 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Snakebiite skrev:
Ne jag har en förmåga att fastna i fängslande böcker så kommer nog läsa igenom dem relativt snabbt =)


Du har mycket bra läsning framför dig! :)

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 24 januari 2010, 22:04 
Nyföding
Nyföding
Användarvisningsbild

Blev medlem: 24 januari 2010, 16:36
Inlägg: 6
Ort: Kalmar
Mjo kan tänka mig det, enda jag kan tänka mig att jag har svårt för är väl att karaktärer kommer försvinna och så med tiden vilket i och för sig är förståeltigt då alla kommer dö en vacker dag =/

_________________
You can not change the past, but you can create the future.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 25 januari 2010, 20:47 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Snakebiite skrev:
Mjo kan tänka mig det, enda jag kan tänka mig att jag har svårt för är väl att karaktärer kommer försvinna och så med tiden vilket i och för sig är förståeltigt då alla kommer dö en vacker dag =/


Jo det är klart men i isfolket lever alltid karaktärerna vidare :) plus att det dyker upp massa nya spännande personer :P

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 26 januari 2010, 22:35 
Nummerkampens mästare
Nummerkampens mästare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 18 september 2007, 19:19
Inlägg: 2461
Nu läser jag: Trollmåne :)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 28 januari 2010, 19:36 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 17 februari 2008, 18:46
Inlägg: 1070
Har precis börjat en andra genomläsning av serien, så nu läser jag Trollbunden :tkiss:

_________________
It's the season of smile :)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 29 januari 2010, 01:47 
Nyföding
Nyföding
Användarvisningsbild

Blev medlem: 24 januari 2010, 16:36
Inlägg: 6
Ort: Kalmar
Läste precis ut Bödelns dotter försöker avhålla mig från att direkt såhär nu på natten låta mig slukas av Den ensamme men det är svårt.
Böckerna är vad jag trodde väldigt fängslande för mig trots att dem byter karaktärer.
=)

_________________
You can not change the past, but you can create the future.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 29 januari 2010, 21:56 
Nyföding
Nyföding

Blev medlem: 29 januari 2010, 21:44
Inlägg: 3
Ort: kalmar
Den ensam är jag på men ficklåna ut den till kompisen som läser dom första gången o bara rusa igenom medans jag tar de lungt hehe så nu läser hon väl om mig hoppas jag så jag kan fortsätta hehe


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 67  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012