Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 11:01

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Författare Meddelande
InläggPostat: 10 juni 2009, 21:17 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 12 december 2006, 03:30
Inlägg: 1684
Ort: Gävle
Min favorit är nog Vinga. Hon är så stark.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 10 juni 2009, 21:46 
Gråfolk
Gråfolk

Blev medlem: 15 december 2008, 19:01
Inlägg: 40
Ort: växjö
Dominic my love!
Men ändå... Får nog säga Villemo som favorit!
Lite beslutsångest över det där faktiskt.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 11 juni 2009, 13:06 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 27 oktober 2008, 18:17
Inlägg: 136
Ort: Stockholm
Vinga :) Hon är omtänksam, stark och spontan.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 13 juli 2009, 14:24 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 11 maj 2008, 16:25
Inlägg: 180
Svår fråga! Hmm...

Marco... tror jag...

_________________
Jag gillar demoner men vill inte träffa någon.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 14 juli 2009, 15:58 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
fridawilma skrev:
Dominic my love!
Men ändå... Får nog säga Villemo som favorit!
Lite beslutsångest över det där faktiskt.


Dominic is my love... ;)

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 14 juli 2009, 19:59 
Trollkunnig
Trollkunnig
Användarvisningsbild

Blev medlem: 6 juli 2009, 00:15
Inlägg: 223
finns ju så många att välja mellan... men jag har alltid gillat Villemo och hennes energi och stora hjärta, så det får bli hon ^^


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 12 oktober 2009, 01:26 
av Isfolket
av Isfolket
Användarvisningsbild

Blev medlem: 16 september 2006, 23:20
Inlägg: 118
Ort: Stavanger
Oi, den var vrien!
Hmmm, må vel si Tengel den Gode.

_________________
**^***^**^***^**


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 27 oktober 2009, 23:42 
Isfolksfan
Isfolksfan
Användarvisningsbild

Blev medlem: 27 oktober 2009, 18:47
Inlägg: 18
Hmm... klurig fråga... :ponder2:

Men tror att min totala favorit i hela sagan är Sol
älskar hela hennes person x)

Och, alla ni glada, Dominic is My love, to ^^

_________________
Semper Eadem


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 31 oktober 2009, 22:43 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 4 juli 2008, 11:14
Inlägg: 196
Gud vad svårt :ponder2:
Det står mellan Villemo och Sol. Ulvhedin kämpar också om förstaplatsen tillsammans med Dominic. Åh.
Jaja, det får bli Sol, hon är bäst :tkiss:

_________________
“I sat down at the desk. I was going to write something truly churlish such as ‘I’ve learned that I’m the slave of a tyrant.’ But when I looked up and saw him standing over me with the switch in his hand, I changed my mind.”

- The vampire Armand


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 2 november 2009, 18:08 
Trollkunnig
Trollkunnig
Användarvisningsbild

Blev medlem: 22 december 2005, 13:42
Inlägg: 207
Ort: Narnia
Ingrid faller min röst på... henne jag känner mig mest besläktad med. =)

_________________
Fairies wear boots


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 3 november 2009, 09:30 
Hörning

Blev medlem: 5 mars 2005, 20:10
Inlägg: 11297
Ort: Svarta Salarna
Maliana skrev:
Svår fråga! Hmm...

Marco... tror jag...



Marco här med


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 3 november 2009, 09:31 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 6 september 2005, 09:54
Inlägg: 1644
Dan skrev:
Maliana skrev:
Svår fråga! Hmm...

Marco... tror jag...



Marco här med


Marco! :-)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 3 november 2009, 11:40 
Dalens väktare
Dalens väktare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 7 september 2006, 03:55
Inlägg: 8247
otippat ;)

_________________
"It's not having what you want. It's wanting what you've got"


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 8 december 2009, 13:44 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 10 juni 2006, 13:51
Inlägg: 1949
Ort: Östersund
Heike, kanske, isf. :tkiss:
Men har ju läst "första delen" av serien 3 gånger nu, medan jag har läst "andra delen" av serien 1 gång, så det är ju svårt att veta tills jag läst hela serien igen.
Men Heike blir det nog än så länge, förmodligen därför han har fått så stor del i serien, så man känner honom så bra. :-)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 8 december 2009, 14:59 
Gudom
Gudom

Blev medlem: 15 juni 2009, 17:29
Inlägg: 5656
Villemo såklart!! :fondle: :giggle:


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012