Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 16:46

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 20 december 2005, 04:06 
av Isfolket
av Isfolket
Användarvisningsbild

Blev medlem: 3 december 2005, 02:51
Inlägg: 106
Ort: Drammen Norge
hehe.. paracet etter ett ritt med djevelen?? tror ikke det.. hehe..

(eller har du ikke lest hele tråden benedicte *flire*)

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 26 december 2005, 02:38 
Vår ängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 5 december 2005, 13:34
Inlägg: 1090
Ort: Falun
åh..jag tycker om siljes demoner.både skrämmande och trevligt att läsa om dom...föreställer mej som dom väldigt vackra...nästan så jag tror ag är lite kär i dom.. :P

_________________
Lever med Dominick i våran stora 1,60 säng


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 15:54 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 6 september 2005, 09:54
Inlägg: 1644
Har jag alltså rätt i att nästan alla tjejer är fascinerade av tanken på att ha 4-7 demoner som ... umgås ... med dem?

/Dygdige Marco, svårt chockad :-)


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 16:00 
Nattlig mara
Nattlig mara
Användarvisningsbild

Blev medlem: 14 oktober 2005, 09:02
Inlägg: 5595
Ort: Sunnanäng
det är trevligt med demoner...


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 17:52 
Bad Idea Bear
Bad Idea Bear
Användarvisningsbild

Blev medlem: 10 september 2005, 11:11
Inlägg: 4671
Ort: Stockholm (Going south-east on Bakalakadaka street)
Marco skrev:
Har jag alltså rätt i att nästan alla tjejer är fascinerade av tanken på att ha 4-7 demoner som ... umgås ... med dem?


Du har fett rätt! Jag skulle mer än gärna ha ett par! :D

_________________
- "Men du, hur föds fladdermöss egentligen? Föds de levande eller föds de i ägg?"
- "Inte vet jag... De föds väl på ICA."


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 17:53 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 6 september 2005, 09:54
Inlägg: 1644
*Vacklar runt i chock*


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 17:56 
Nattlig mara
Nattlig mara
Användarvisningsbild

Blev medlem: 14 oktober 2005, 09:02
Inlägg: 5595
Ort: Sunnanäng
:lol: stackars pojk... räcker du inte till... :twisted:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:10 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 6 september 2005, 09:54
Inlägg: 1644
*Marco kan inte yttra sig på grund av enorm dygdighet*


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:11 
Bad Idea Bear
Bad Idea Bear
Användarvisningsbild

Blev medlem: 10 september 2005, 11:11
Inlägg: 4671
Ort: Stockholm (Going south-east on Bakalakadaka street)
Ska jag svara åt dig då istället? Tror du det blir så bra? :P

_________________
- "Men du, hur föds fladdermöss egentligen? Föds de levande eller föds de i ägg?"
- "Inte vet jag... De föds väl på ICA."


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:16 
Nattlig mara
Nattlig mara
Användarvisningsbild

Blev medlem: 14 oktober 2005, 09:02
Inlägg: 5595
Ort: Sunnanäng
:lol: :lol:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:19 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 6 september 2005, 09:54
Inlägg: 1644
*Är tyst*


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:23 
Nattlig mara
Nattlig mara
Användarvisningsbild

Blev medlem: 14 oktober 2005, 09:02
Inlägg: 5595
Ort: Sunnanäng
:lol: :lol:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:38 
Bad Idea Bear
Bad Idea Bear
Användarvisningsbild

Blev medlem: 10 september 2005, 11:11
Inlägg: 4671
Ort: Stockholm (Going south-east on Bakalakadaka street)
Surpuppa... Du vet att ingen tycker om dygdiga killar innerst inne... och inte dygdiga tjejer heller för den delen. :D

_________________
- "Men du, hur föds fladdermöss egentligen? Föds de levande eller föds de i ägg?"
- "Inte vet jag... De föds väl på ICA."


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:39 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 6 september 2005, 09:54
Inlägg: 1644
Kan jag rå för att jag skapades utan lustar och med massor av DYGD? :-)


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 december 2005, 18:40 
Bad Idea Bear
Bad Idea Bear
Användarvisningsbild

Blev medlem: 10 september 2005, 11:11
Inlägg: 4671
Ort: Stockholm (Going south-east on Bakalakadaka street)
Men du söp ju ner dig med det klara vattnet och förlorade all dygdighet ju!

_________________
- "Men du, hur föds fladdermöss egentligen? Föds de levande eller föds de i ägg?"
- "Inte vet jag... De föds väl på ICA."


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012