Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 08:08

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Nästa
Författare Meddelande
InläggPostat: 19 juni 2010, 00:07 
Trollkunnig
Trollkunnig
Användarvisningsbild

Blev medlem: 6 juli 2009, 00:15
Inlägg: 223
det här är verkligen illa, har inte läst ut korpens vingar än som jag började läsa i februari... har kommit halvvägs :P får skylla på morsan som tycker att jag ska läsa den och den och den boken, samt att jag läste ut ljusets rike emellan med

men snart så kommer jag nog till nästa bok


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 27 juni 2010, 19:55 
Trollkunnig
Trollkunnig

Blev medlem: 24 juni 2010, 18:44
Inlägg: 296
Håller på med ``vandring i mörkret´´
Läser om hela Isfolket :)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 27 juni 2010, 21:29 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 29 maj 2010, 13:32
Inlägg: 95
Ort: Hos Sol
Jag har snart läst ut Korpens Vingar, superbra och lite läskig!
:asincere:

_________________
Live your one and only life to the fullest...


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 27 juni 2010, 22:14 
Übermoderator
Übermoderator
Användarvisningsbild

Blev medlem: 4 september 2005, 11:21
Inlägg: 12585
Tidigare brukade jag läsa böckerna en gång om året, men nu har jag inte läst dem sedan jag skrev alla recensioner här på forumet. Kan det ha varit 2006, tro? Nu är jag i alla fall sugen igen, så när jag har läst ut den boken jag håller på med nu så tänker jag dyka in i Isfolkets värld igen :)

_________________
Kattstatus - För ett bättre kattliv!


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 27 juni 2010, 22:16 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Jag läste 41:an förra veckan. Det var länge sen sist :)

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 2 juli 2010, 22:54 
Nummerkampens mästare
Nummerkampens mästare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 18 september 2007, 19:19
Inlägg: 2461
Läste klart sista för ca 2 veckor sedan...lite tomt nu... :giggle:


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 2 juli 2010, 23:12 
Trollkunnig
Trollkunnig
Användarvisningsbild

Blev medlem: 6 juli 2009, 00:15
Inlägg: 223
har just läst ut Vargtimmen och ska börja med Demonen och jungfrun :)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 5 juli 2010, 21:28 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 29 maj 2010, 13:32
Inlägg: 95
Ort: Hos Sol
Jag är på nr 23 Våroffer.
Heike och Vinga har tillkallat spöken m.m att skrämma ut den orättliga (är det ett ord?) ägaren herr Snivel.
Den är superbra och jag tycker verkligen jättejättemycket om Vinga och Heike :tkiss:

:asincere:

_________________
Live your one and only life to the fullest...


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 24 juli 2010, 19:35 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 29 maj 2010, 13:32
Inlägg: 95
Ort: Hos Sol
Just nu läser jag nr 26 Huset i Eldafjord den är spännande och rätt så bra hittills!
:)

:asincere:

_________________
Live your one and only life to the fullest...


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 26 juli 2010, 10:47 
Isfolksfan
Isfolksfan
Användarvisningsbild

Blev medlem: 12 juli 2010, 14:53
Inlägg: 27
Ort: Rogaland, Norge
Jeg har nettopp begynt på ny på bok nr 1. Det er noen år siden jeg sist leste Isfolket, så nå var det på tide å blåse støv av bøkene igjen. Jeg har lest til der Silje nettopp har malt Tengel i kirken... :giggle:


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 31 juli 2010, 23:32 
Nummerkampens mästare
Nummerkampens mästare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 18 september 2007, 19:19
Inlägg: 2461
MarieTrollbunden skrev:
Jag har precis läst bok 43 'En glimt av Ömhet'. Har bok 44 'Den onda Dagen' i närheten. Är riktigt spännande nu.


Åh du är i det spännande slutet :)

Välkommen Hit :tkiss:
Skriv gärna något om dig själv i presentationstråden :)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 5 augusti 2010, 11:27 
Isfolksfan
Isfolksfan

Blev medlem: 3 augusti 2010, 13:25
Inlägg: 10
Jag har inte heller kommit så lånt, är på bok nr 11: Blodshämnd. Skönt och kul att veta att man fortfarande har så många framför sig! Jag ska även köpa första boken till min syster, jag tror hon hade älskat dom


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 8 augusti 2010, 17:37 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 29 maj 2010, 13:32
Inlägg: 95
Ort: Hos Sol
Började precis på 32!
:)

:asincere:

_________________
Live your one and only life to the fullest...


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 16 augusti 2010, 03:42 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 29 maj 2010, 13:32
Inlägg: 95
Ort: Hos Sol
33 nu! :)

:asincere:

_________________
Live your one and only life to the fullest...


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 16 augusti 2010, 13:32 
Gråfolk
Gråfolk

Blev medlem: 19 april 2007, 03:15
Inlägg: 51
Ort: Eskilstuna
Hej
Jag läser nu nr 5 "Dödsynden" för jag vet inte vilken gång i ordningen. :)
Läste nyss ut "Demonernas fjäll".
Det är skönt att jag läst hela serien många gånger. Nu tar jag bara en bok och läser. Vilken bok det blir beror lite på vilket humör jag är på.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012