Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 12:22

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Om du bara får välja EN?
InläggPostat: 29 maj 2009, 19:08 
Drabbad
Drabbad

Blev medlem: 15 december 2005, 20:43
Inlägg: 361
Ort: Bålsta
Det finns flera olika forumstrådar om vilka favoriter man har när det gäller dittan och dattan. Vissa svarar 1-4 olika namn medan andra rabblar upp halva släktträdet! Men om du nu måste välja bara EN person? Vem skulle det vara?

Huvudfrågan är väl: Vem är din ABSOLUTA favorit i isfolket!?

:ponder:


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 29 maj 2009, 19:47 
Gudom
Gudom

Blev medlem: 2 december 2005, 15:02
Inlägg: 3099
Heike faktisk. :)

_________________
For it would seem - her case proved it - that we write, not with the fingers, but with the whole person. The nerve which controls the pen winds itself about every fibre of our being, threads the heart, pierces the liver.
( Virginia Woolf, Orlando)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 29 maj 2009, 23:03 
Ängel med dolda horn och svarta vingar
Ängel med dolda horn och svarta vingar

Blev medlem: 3 februari 2007, 05:38
Inlägg: 9553
Ort: Demonernas Fjäll
Sol.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 30 maj 2009, 13:43 
Drabbad
Drabbad

Blev medlem: 19 januari 2008, 13:23
Inlägg: 405
Ort: Tranås - Sverige
Tengel DG


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 30 maj 2009, 15:48 
Isfolketguru
Isfolketguru
Användarvisningsbild

Blev medlem: 23 april 2009, 12:15
Inlägg: 156
Ort: Gråstensholm
Heike säger jag med

_________________
smile...it confuses people


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 31 maj 2009, 05:05 
Sagan om isfolket graphic novels
Användarvisningsbild

Blev medlem: 29 maj 2006, 17:16
Inlägg: 276
Det finns bara en för mig i så fal: SOL
Fullständigt galen i henne, he he he!
Kolla bara min avatar.
Ray

_________________
http://www.goodgirlart.net


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 31 maj 2009, 10:54 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Helt enkelt, Villemo :hdance2:

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 31 maj 2009, 11:16 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 21 januari 2008, 19:20
Inlägg: 1571
Silje

No doubts about it...

Jeg ville virkelig vært henne og hatt Tengel helt for meg selv! :tkiss:

_________________
Stay gold!
Have a good destiny!


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 31 maj 2009, 14:38 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Apollo skrev:
Det finns bara en för mig i så fal: SOL
Fullständigt galen i henne, he he he!
Kolla bara min avatar.
Ray


Din avatar är ju en helt perfekt bild av Sol :hdance2:

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 31 maj 2009, 16:21 
Sagan om isfolket graphic novels
Användarvisningsbild

Blev medlem: 29 maj 2006, 17:16
Inlägg: 276
Tack Blodshämnd. jag väntar ivrigt på att få teckna sidorna med henne som vuxen, bok nr 3 blir otrolig att göra.
hej svejs
ray

_________________
http://www.goodgirlart.net


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 2 juni 2009, 10:59 
Hörning

Blev medlem: 5 mars 2005, 20:10
Inlägg: 11297
Ort: Svarta Salarna
Marco!


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 4 juni 2009, 14:02 
Dalens väktare
Dalens väktare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 7 september 2006, 03:55
Inlägg: 8247
Hmm...det var en bra fråga! Min absoluta favorit är nog villemo isf! Hon är bara bäst! :D

_________________
"It's not having what you want. It's wanting what you've got"


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 4 juni 2009, 16:37 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Ronja skrev:
Hmm...det var en bra fråga! Min absoluta favorit är nog villemo isf! Hon är bara bäst! :D


:hi5:

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 4 juni 2009, 16:38 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Apollo skrev:
Tack Blodshämnd. jag väntar ivrigt på att få teckna sidorna med henne som vuxen, bok nr 3 blir otrolig att göra.
hej svejs
ray


Förstår det :hdance2:
Jag väntar ivrigt för att få se det du ska göra av henne :hdance2:

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 10 juni 2009, 16:10 
Sagan om isfolket graphic novels
Användarvisningsbild

Blev medlem: 29 maj 2006, 17:16
Inlägg: 276
Ja, jag kan garantera att det kommer att slå gnistor om dom sidorna när Sol kliver in som vuxen. :)
Vi hörs
Ray

_________________
http://www.goodgirlart.net


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 56 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012