Är det med Elisha Dushku eller vad hon nu heter? Jobbar hon i ett bårhus? Kan inte minnas vad den serien heter, har aldrig tittat på den men sett reklam.
Finns många serier på engelsk TV just nu om spökjägare. Ett gäng människor som gått in i ett hus som är välkänt för sina spökerier och så har de med ett medium som liksom ska förklara vaqrför spökena finns just där. I Haunted som är Living TV's egna show har de ett medium som heter Derek och som alltid får namn av sina "hjälpare" eller vad han nu kallar dem. Nästan alltid prickar han rätt...
Svårt att veta om det är uppgjort eller inte. Jag tror ju det finns mycket vi inte kan förklara men jag har svårt att lita på TV, särskilt brittisk TV.
Kollar ALDRIG på det själv igen. Gjorde det en gång när vi bodde hos Chris föräldrar och även om hans föräldrar och syster sov på övervåningen och Oisín i vår säng var jag tvungen att sitta uppe med ALLA lampor tända tills Chris kom hem från jobbet halv4 på morgonen...

Sedan sa han att jag inte fick titta på det mer. Jag höll med. Man ser aldrig nåt i kameran men otäck musik och de är så uppskärrade och hör dunsar och.... USCH! Creepy!