Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

par som inte blev men som hade blivit viljat läsa om
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=8642
Sida 1 av 1

Författare:  Indra av isfolket [ 18 november 2024, 13:23 ]
Inläggsrubrik:  par som inte blev men som hade blivit viljat läsa om

den första jag tänker på förutom Alexander och Tarjei är Shira och Daniel. Tycker de har en otroligt fin kemi och Daniel beter sig som om han är kär i henne.Trotts att ingen ska kunna bli det. det hade varit intressant att läsa om. Även Tova och Kolgrim hade varit intressant och jag tycker de hade passat bra ihop. De har en liknande historia med de att de är onda blir sedan omvända. Båda är drabbade. Känns som om Kolgrim hade uppskattat en tjej med lite riv i. Han hade säkerligen Gillat Ingrid också eftersom hon påminner om sol och han är besatta av Sol.

Författare:  Dan [ 4 december 2024, 17:56 ]
Inläggsrubrik:  Re: par som inte blev men som hade blivit viljat läsa om

Marco och Dolg helt klart

Författare:  Syntium [ 5 december 2024, 10:08 ]
Inläggsrubrik:  Re: par som inte blev men som hade blivit viljat läsa om

Instämmer om Marco och Dolg men jag shippar nog Marco och Tova mer faktiskt. Det händer ju sällan, att en snygg kille har en alldaglig tjej (alltså i fiktion i alla fall). Men hur många sitcoms har man inte sett med knubbig kille som har en superhet fru?
Sander och Benedikte är nog det enda undantag jag kommer på i Sandemoverse.

Författare:  Tun-sij av Isfolket [ 4 september 2025, 21:41 ]
Inläggsrubrik:  Re: par som inte blev men som hade blivit viljat läsa om

André och Nette. Tycker det var synd faktiskt att han inte såg på henne som något annat än en god vän, när hon blev förälskad i honom.

Sida 1 av 1 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/