Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Svarteboka
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=8631
Sida 1 av 1

Författare:  Dominic Lind [ 1 maj 2024, 00:04 ]
Inläggsrubrik:  Svarteboka

Usikker på om jeg er i riktig del av forumet, men tenkte å dele med dere likevel nå som det norske bandet Gåte (forhåpentligvis) skal til Eurovision finalen i Malmö.

De har en låt som heter Svarteboka og da jeg hørte den og leste teksten fikk jeg umiddelbart assosiasjoner til Isfolket og deres kamp mot Tengel den onde. Legger ved link her, gjerne fortell hva dere syns.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bwkjeAINZfo[/youtube]

Sida 1 av 1 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/