| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Margits saga om Isfolket blir gitt ut på ny, ser det ut til http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=8629 |
Sida 1 av 1 |
| Författare: | Silje Arngrimsdatter [ 16 april 2024, 00:29 ] |
| Inläggsrubrik: | Margits saga om Isfolket blir gitt ut på ny, ser det ut til |
Oppdaget akkurat at de tre første bøkene av Sagaen om Isfolket er i salg i ny heftet utgave! Hadde ønsket meg innbundne bøker, men kanskje det kommer senere? Er lov å håpe ... Et utdrag fra Trollbundet kan leses her: https://www.serieromanbloggen.no/bokutdrag/les-frste-kapittel-i-trollbundet. Mot slutten av mai kommer en hyllest til Margit kalt En bonde i litteraturens utmark, med tekster av en rekke nordmenn som enten kjente Margit personlig eller har et forhold til bøkene hennes. Gleder meg til den! Og de som har anledning, kan være med og feire 100-årsdagen hennes på Litteraturhuset i Oslo tirsdag 23. april.
|
|
| Författare: | Dominic Lind [ 1 maj 2024, 00:11 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Margits saga om Isfolket blir gitt ut på ny, ser det ut |
JAAAA!!! Har bestilt de. Tenkte å sende mail for å høre om de tenker å gi ut alle eller om det bare er en gimmick i forbindelse med Solens Sønn... Skal sjekke når jeg får bøkene, hvem som står som forlag og hvem man kan kontakte |
|
| Författare: | Dan [ 7 maj 2024, 10:41 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Margits saga om Isfolket blir gitt ut på ny, ser det ut |
Har någon läst den än? |
|
| Författare: | Dominic Lind [ 12 juni 2024, 14:42 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Margits saga om Isfolket blir gitt ut på ny, ser det ut |
Kontaktet Bladkompaniet som gir ut Isfolket i Norge på mail og de kunne bekrefte at det kun var de tre første bøkene som er trykket i nytt opplag. Men på spørsmål om hvorfor det kun er tre bøker, eller om de andre bøkene vil bli trykket også var det mistenkelig tyst fra deres side.... |
|
| Sida 1 av 1 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|