| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Isfolket serien fanart http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=8623 |
Sida 1 av 1 |
| Författare: | Amanda Vinga [ 9 december 2023, 20:22 ] |
| Inläggsrubrik: | Isfolket serien fanart |
Jag blev inspirerad av framsidan till första delen i Isfolket serien av Ray och Mona, och kunde inte låta bli att rita av den i min egen stil. Jag lär mig mycket om komposition och färgläggning på att studera andras bilder. Tänkte det kunde vara kul att dela här! Det blev en av Sol också när jag ändå var igång: |
|
| Författare: | Sinsiew från Nor [ 19 december 2023, 14:23 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
Vad fina <3
|
|
| Författare: | Dan [ 19 december 2023, 17:50 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
Jättesnyggt! |
|
| Författare: | Tun-sij av Isfolket [ 11 juli 2025, 17:25 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
Så duktig du är! Jättefina bilder!
|
|
| Författare: | Indra av isfolket [ 25 augusti 2025, 08:24 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
så fint |
|
| Författare: | Rexy [ 7 november 2025, 23:04 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
du är så himla duktig! Jättefina bilder! Har du någon fan-art av Heike? |
|
| Författare: | Amanda Vinga [ 9 november 2025, 09:58 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
Tack så mycket!! I nuläget har jag inte tecknat Heike. Däremot har jag påbörjat en fan-animation av "Trollbunden". På grund av copyright kommer jag nog inte lägga upp den offentligt, men tänker att jag kanske delar den i discord gruppen längre fram. |
|
| Författare: | Tun-sij av Isfolket [ 11 november 2025, 18:08 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
Amanda Vinga skrev: Tack så mycket!! I nuläget har jag inte tecknat Heike. Däremot har jag påbörjat en fan-animation av "Trollbunden". På grund av copyright kommer jag nog inte lägga upp den offentligt, men tänker att jag kanske delar den i discord gruppen längre fram. Vilken Discord grupp?? |
|
| Författare: | Amanda Vinga [ 14 november 2025, 09:13 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
Dan Hörning har en grupp för sina poddar, där Isfolket podden ingår. Den finns länkad någonstans här på forumet. |
|
| Författare: | Tun-sij av Isfolket [ 17 november 2025, 10:50 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
Aha, då vet jag nog vilken du menar, ska kolla upp det. |
|
| Författare: | Indra av isfolket [ 2 december 2025, 10:20 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Isfolket serien fanart |
vilka fina bilder
|
|
| Sida 1 av 1 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|