Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Fanart av Silje
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=8554
Sida 1 av 1

Författare:  Amanda Vinga [ 28 december 2020, 09:55 ]
Inläggsrubrik:  Fanart av Silje

Bild

Bild

Hej! Jag är en nyutbildad animatör, och drömmer om att sätta ihop någon form av animation inspirerad av Isfolket. När eller om jag får möjlighet att göra det återstår att se, men jag jag har börjat skissa lite på hur karaktärerna skulle kunna se ut, utifrån de idéer jag hade när jag läste. Här är en möjlig version av Silje. Om ni vill se mer postar jag det gärna i den här tråden allteftersom jag skissar vidare.

Jag tänkte att det kunde vara kul att dela, då det inte finns så många illustrationer av Isfolket ännu utöver Raymond och Mona Husacs vackra serier.

Författare:  Mika_295 [ 28 december 2020, 11:08 ]
Inläggsrubrik:  Re: Fanart av Silje

wow, så fint! <3 :tkiss:

Sida 1 av 1 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/