Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 mars 2024, 23:19

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: 12 februari 2019, 11:50 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 20 november 2017, 13:35
Inlägg: 96
Husker at før så pleide mange forum å ha et fotoalbum der medlemmer kunne dele bilder relatert til forumet. Hadde det ikke vært kult med et album der vi kan laste opp bilder av alt relatert til Margit Sandemo - artikler fra blader og aviser, bokcover fra alle land, bilder av alt av merch gitt ut (smykker, klokker, kalender osv.), obskure noveller fra gamle blader, bilder fra Isfolket treff, steder fra Sandemo's bøker..hva sier dere - god idé ? *dd* Tenker at da blir det enda mer spennende å bruke tid her, mer å diskutere og også oversiktlig :ponder2:

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 13 februari 2019, 22:48 
Red Goddess
Användarvisningsbild

Blev medlem: 26 mars 2006, 18:05
Inlägg: 7514
Ort: Delsbo
Det er absolutt intressant synes jeg :)

_________________
Knowledge is a weapon. I intend to be formidably armed.
**
The silent blade screams louder on my skin than the pain inside my soul...
**
Besök min hemsida och blogg!
Samt min julblogg:)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 14 februari 2019, 08:22 
Gudom
Gudom

Blev medlem: 2 december 2005, 15:02
Inlägg: 3086
Ja, istemmer at forslaget er godt :)

_________________
For it would seem - her case proved it - that we write, not with the fingers, but with the whole person. The nerve which controls the pen winds itself about every fibre of our being, threads the heart, pierces the liver.
( Virginia Woolf, Orlando)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 16 februari 2019, 13:46 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 21 januari 2008, 19:20
Inlägg: 1556
Definitivt en bra idé!! :D Jeg har en del ting, blant annet artikler, utklipp fra diverse romaner (deler av Trollbundet, deler av Dypt inne i skyggene, hele Det vanskelige valget, hele Vargabys jomfruer), den berømte kalenderen, signert(e) bokmerke(r), osv. Det hadde vært glimrende å samle alt sånt i en egen forumdel. Enig i at det ville vært mer oversiktlig og lettere å diskutere da.

_________________
Stay gold!
Have a good destiny!


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: 18 februari 2019, 16:04 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 20 november 2017, 13:35
Inlägg: 96
Så bra ! Hvordan skal vi gjøre det ? Jeg selv hadde en nettside for utrolig lenge siden med forum og da hadde jeg et galleri men ting har jo forandret seg mye siden da, dette er vel over 10 år siden. Kan admin lage galleri tilknyttet forumet slik at registrerte medlemmer dele og se andres bilder eller skal vi tenke ut noe ? Jeg har tilgang til litt arkiver så kan kanskje grave opp flere spennende Margit greier *skip*
Når vi poster ting i en tråd så forsvinner jo tråden etterhvert samme med bildene - mange av de nettsidene vi har brukt til å laste opp bilder har blitt slettet og da forsvinner bildene.

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012