Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 mars 2024, 12:30

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Vem är jag i isfolket?
InläggPostat: 17 april 2018, 06:47 
Red Goddess
Användarvisningsbild

Blev medlem: 26 mars 2006, 18:05
Inlägg: 7514
Ort: Delsbo
Om du ser på "min" personlighet, hur du känner mig som människa.. vem är jag då i Isfolket?

Det är tanken bakom denna tråden. Tänkte det vore kul att fråga medlemmar på forumet vem en själv skulle kunne tänkas vara inom isfolket. Inte baserat på bild, en sådan tråd har vi redan, men genom att antigen få svar från de som känner en väl, men även vid att man själv drar fram det en själv tycker beskriver en själv som person. Nu måste ni alltså välja hur mycket ni tänker skriva om er sjäva, hur mycket ni vill dela med er av era dåliga sidor, och vad ni vill belysa av era goda. Jag lägger ingen begränsningar på hur mycket detaljer eller hur många punkter ni vill dela :)

Och ni som svarar måste även begrunda varför ni väljer den isfolkskaraktär ni gör! :D

Vem vill börja med att ställa frågan? :D ordet är fritt!

_________________
Knowledge is a weapon. I intend to be formidably armed.
**
The silent blade screams louder on my skin than the pain inside my soul...
**
Besök min hemsida och blogg!
Samt min julblogg:)


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Vem är jag i isfolket?
InläggPostat: 2 november 2018, 09:49 
Nyföding
Nyföding

Blev medlem: 2 november 2018, 09:21
Inlägg: 3
Ort: Demonernas fjäll
Jag skulle säga att jag är lite lik Yrja. Vill inte vara till besvär och självförtroendet är väl inte toppen men vill gärna hjälpa till.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Vem är jag i isfolket?
InläggPostat: 29 december 2020, 19:56 
Isfolksfan
Isfolksfan

Blev medlem: 28 december 2020, 09:16
Inlägg: 10
Indra och Vinga ligger närmast min personlighet. Jag relaterar mycket till Indra med hur hon bara vill ta det lugnt och lata sig, och inte ta i i onödan, och hur hon tar varje tillfälle till att se humorn i vardagen. Önskar dock att jag var lika cool och lugn som hon haha. Hon tål mycket mer än mig.

Vinga representerar mer min rastlösa och neurotiska sida som alltid är på väg någonstans och sorglöst vill upptäcka världen med ett evigt barnasinne.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012