| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Om du bara får välja EN? http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=6215 |
Sida 1 av 4 |
| Författare: | Nellie [ 29 maj 2009, 19:08 ] |
| Inläggsrubrik: | Om du bara får välja EN? |
Det finns flera olika forumstrådar om vilka favoriter man har när det gäller dittan och dattan. Vissa svarar 1-4 olika namn medan andra rabblar upp halva släktträdet! Men om du nu måste välja bara EN person? Vem skulle det vara? Huvudfrågan är väl: Vem är din ABSOLUTA favorit i isfolket!?
|
|
| Författare: | Villemo Kalebsdotter [ 29 maj 2009, 19:47 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Heike faktisk. |
|
| Författare: | Tula Backe av Isfolket [ 29 maj 2009, 23:03 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Sol. |
|
| Författare: | Wrathchild [ 30 maj 2009, 13:43 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Tengel DG |
|
| Författare: | Sola [ 30 maj 2009, 15:48 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Heike säger jag med |
|
| Författare: | Ray Husac [ 31 maj 2009, 05:05 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Det finns bara en för mig i så fal: SOL Fullständigt galen i henne, he he he! Kolla bara min avatar. Ray |
|
| Författare: | Blodshämnd [ 31 maj 2009, 10:54 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Helt enkelt, Villemo
|
|
| Författare: | Silje Arngrimsdatter [ 31 maj 2009, 11:16 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Silje No doubts about it... Jeg ville virkelig vært henne og hatt Tengel helt for meg selv!
|
|
| Författare: | Blodshämnd [ 31 maj 2009, 14:38 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Apollo skrev: Det finns bara en för mig i så fal: SOL Fullständigt galen i henne, he he he! Kolla bara min avatar. Ray Din avatar är ju en helt perfekt bild av Sol
|
|
| Författare: | Ray Husac [ 31 maj 2009, 16:21 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Tack Blodshämnd. jag väntar ivrigt på att få teckna sidorna med henne som vuxen, bok nr 3 blir otrolig att göra. hej svejs ray |
|
| Författare: | Dan [ 2 juni 2009, 10:59 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Marco! |
|
| Författare: | Ronja [ 4 juni 2009, 14:02 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Hmm...det var en bra fråga! Min absoluta favorit är nog villemo isf! Hon är bara bäst! |
|
| Författare: | Blodshämnd [ 4 juni 2009, 16:37 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Ronja skrev: Hmm...det var en bra fråga! Min absoluta favorit är nog villemo isf! Hon är bara bäst!
|
|
| Författare: | Blodshämnd [ 4 juni 2009, 16:38 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Apollo skrev: Tack Blodshämnd. jag väntar ivrigt på att få teckna sidorna med henne som vuxen, bok nr 3 blir otrolig att göra. hej svejs ray Förstår det Jag väntar ivrigt för att få se det du ska göra av henne
|
|
| Författare: | Ray Husac [ 10 juni 2009, 16:10 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Om du bara får välja EN? |
Ja, jag kan garantera att det kommer att slå gnistor om dom sidorna när Sol kliver in som vuxen. Vi hörs Ray |
|
| Sida 1 av 4 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|