Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Om du bara får välja EN?
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=6215
Sida 1 av 4

Författare:  Nellie [ 29 maj 2009, 19:08 ]
Inläggsrubrik:  Om du bara får välja EN?

Det finns flera olika forumstrådar om vilka favoriter man har när det gäller dittan och dattan. Vissa svarar 1-4 olika namn medan andra rabblar upp halva släktträdet! Men om du nu måste välja bara EN person? Vem skulle det vara?

Huvudfrågan är väl: Vem är din ABSOLUTA favorit i isfolket!?

:ponder:

Författare:  Villemo Kalebsdotter [ 29 maj 2009, 19:47 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Heike faktisk. :)

Författare:  Tula Backe av Isfolket [ 29 maj 2009, 23:03 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Sol.

Författare:  Wrathchild [ 30 maj 2009, 13:43 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Tengel DG

Författare:  Sola [ 30 maj 2009, 15:48 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Heike säger jag med

Författare:  Ray Husac [ 31 maj 2009, 05:05 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Det finns bara en för mig i så fal: SOL
Fullständigt galen i henne, he he he!
Kolla bara min avatar.
Ray

Författare:  Blodshämnd [ 31 maj 2009, 10:54 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Helt enkelt, Villemo :hdance2:

Författare:  Silje Arngrimsdatter [ 31 maj 2009, 11:16 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Silje

No doubts about it...

Jeg ville virkelig vært henne og hatt Tengel helt for meg selv! :tkiss:

Författare:  Blodshämnd [ 31 maj 2009, 14:38 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Apollo skrev:
Det finns bara en för mig i så fal: SOL
Fullständigt galen i henne, he he he!
Kolla bara min avatar.
Ray


Din avatar är ju en helt perfekt bild av Sol :hdance2:

Författare:  Ray Husac [ 31 maj 2009, 16:21 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Tack Blodshämnd. jag väntar ivrigt på att få teckna sidorna med henne som vuxen, bok nr 3 blir otrolig att göra.
hej svejs
ray

Författare:  Dan [ 2 juni 2009, 10:59 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Marco!

Författare:  Ronja [ 4 juni 2009, 14:02 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Hmm...det var en bra fråga! Min absoluta favorit är nog villemo isf! Hon är bara bäst! :D

Författare:  Blodshämnd [ 4 juni 2009, 16:37 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Ronja skrev:
Hmm...det var en bra fråga! Min absoluta favorit är nog villemo isf! Hon är bara bäst! :D


:hi5:

Författare:  Blodshämnd [ 4 juni 2009, 16:38 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Apollo skrev:
Tack Blodshämnd. jag väntar ivrigt på att få teckna sidorna med henne som vuxen, bok nr 3 blir otrolig att göra.
hej svejs
ray


Förstår det :hdance2:
Jag väntar ivrigt för att få se det du ska göra av henne :hdance2:

Författare:  Ray Husac [ 10 juni 2009, 16:10 ]
Inläggsrubrik:  Re: Om du bara får välja EN?

Ja, jag kan garantera att det kommer att slå gnistor om dom sidorna när Sol kliver in som vuxen. :)
Vi hörs
Ray

Sida 1 av 4 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/