Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Hur gammal...?
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=3672
Sida 1 av 3

Författare:  Tilda [ 19 april 2007, 15:24 ]
Inläggsrubrik:  Hur gammal...?

Hur gammal var du när du började läsa isfolket - ungefär... Detta är jag riktigt nyfiken på... Tror ingen läste isfolket innan de var åtta...? Tror de flesta var mellan 10 och 20 år...? Ren gissning men därav åldrarna man kan röst på... Dessutom om ni tycker denna tråd ska vara under reflektioner och omröstningar får ni gärna flytta den...

Författare:  Tilda [ 19 april 2007, 15:25 ]
Inläggsrubrik: 

Själv var jag 10-11årsåldern. 4an-5an nångång. Mamma läste dem och trodde jag skulle gilla dem. Det gjorde jag.

Författare:  Ronja [ 19 april 2007, 15:36 ]
Inläggsrubrik: 

jag tror jag gick i femman... :ponder2:

Författare:  Dan [ 19 april 2007, 15:53 ]
Inläggsrubrik: 

Jag var 21, vad ska jag rösta på? :-)

Författare:  Tilda [ 19 april 2007, 17:04 ]
Inläggsrubrik: 

Dan skrev:
Jag var 21, vad ska jag rösta på? :-)

Shit! Jag hade en "Äldre än 20" men glömde lägga till den. Damn! Alltid samma misstag. :roll: Och inte kan man ändra heller... :doh: Nån trevlig moderator som vill göra en insats..?

Ronja... Varför har du inte lagt in röstning?

Författare:  Elizabet [ 19 april 2007, 20:20 ]
Inläggsrubrik: 

Jag var 13...och det var förra sommarn! :)

Författare:  Ronja [ 19 april 2007, 21:49 ]
Inläggsrubrik: 

Tilda skrev:
Dan skrev:
Jag var 21, vad ska jag rösta på? :-)

Shit! Jag hade en "Äldre än 20" men glömde lägga till den. Damn! Alltid samma misstag. :roll: Och inte kan man ändra heller... :doh: Nån trevlig moderator som vill göra en insats..?

Ronja... Varför har du inte lagt in röstning?


det har jag!

Författare:  Gealach [ 19 april 2007, 22:13 ]
Inläggsrubrik: 

*fniss* Jag var 25, tror jag!

Författare:  Lisa [ 19 april 2007, 22:59 ]
Inläggsrubrik: 

Själv var jag nog egentligen 15 när jag läste första, men började inte på riktigt förrän jag blev 16...

Författare:  Heike [ 19 april 2007, 23:22 ]
Inläggsrubrik: 

Tilda skrev:
Nån trevlig moderator som vill göra en insats..?

Så jäkla trevlig vet jag inte om jag är, men jag fixade ett alternativ till iaf :giggle:

Författare:  Heike [ 19 april 2007, 23:23 ]
Inläggsrubrik: 

Vi har iofs en tråd om ämnet här: viewtopic.php?t=1427 men den innehåller ju ingen omröstning, så... :)

Författare:  Fridolfina [ 20 april 2007, 00:06 ]
Inläggsrubrik: 

Jag var ca 18 då jag började läsa dom. :mrgreen:

Författare:  Tamlin [ 20 april 2007, 00:17 ]
Inläggsrubrik: 

Jag var 14-15 nånting... fastnade med en gång!

Författare:  Dan [ 20 april 2007, 01:25 ]
Inläggsrubrik: 

Gealach skrev:
*fniss* Jag var 25, tror jag!


Du och jag, Gealach. Du och jag. MEN RÖSTA DÅ! :-)

Sorry att jag inte kunde assistera i mormorsfrågan förresten

Författare:  Tilda [ 20 april 2007, 02:44 ]
Inläggsrubrik: 

Heike skrev:
Tilda skrev:
Nån trevlig moderator som vill göra en insats..?

Så jäkla trevlig vet jag inte om jag är, men jag fixade ett alternativ till iaf :giggle:

Så trevlig är du! :hi5:

Jag vet att det diskuteras förr... men ville ha omrösning... Och det fick jag!! :ljump:

Sida 1 av 3 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/