| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Finaste/vackraste namnen http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=2045 |
Sida 1 av 6 |
| Författare: | Stéphanie [ 24 juni 2006, 22:32 ] |
| Inläggsrubrik: | Finaste/vackraste namnen |
Jag tycker helt klart Tristan. Även fast hans karaktär och utseende inte riktigt passar namnet. |
|
| Författare: | Tova [ 24 juni 2006, 22:52 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Min röst går också till Tristan Paladin. |
|
| Författare: | Stéphanie [ 24 juni 2006, 22:55 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Om jag inte har helt fel så döptes väl Lene till Stephanie i mellan namn? |
|
| Författare: | Heike [ 24 juni 2006, 23:09 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Ja, Lene hette nog Stephanie också Vackraste namnet är nog Tristan, men jag gillar också Marco, Vanja och Alexander. |
|
| Författare: | Sol Angelica [ 24 juni 2006, 23:22 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Hmm Tristan Marco Sol Angelica Shira och Tula |
|
| Författare: | Nataniel [ 25 juni 2006, 01:54 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Tristan, Tancred, Saga, Vanja, Tula och Nataniel. Ingen direkt ordning på dom däremot. De där är de som jag tänker på så här rakt av. |
|
| Författare: | Sol Angelica [ 25 juni 2006, 01:57 ] |
| Inläggsrubrik: | |
saga glömde ja
|
|
| Författare: | Shira från Nor [ 25 juni 2006, 02:20 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Shira, Saga, Tristan, Alexander tycker jag nog |
|
| Författare: | Christa [ 25 juni 2006, 12:37 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Vendel, Alexander, Shira, Sunniva, Liv, Mattias, Tristan, Irmelin, Alv, Vemund, Saga, Marco, Benedikte, André, Gro, och favoriten är förstås Linde-Lou |
|
| Författare: | Helena [ 25 juni 2006, 12:41 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Tristan måste jag säga |
|
| Författare: | Nattdemon [ 25 juni 2006, 13:19 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Hmm... Sol, Villemo, Vinga, Tengel, Saga, Ulvhedin, Kolgrim, Dominic och Shira.
|
|
| Författare: | Stéphanie [ 25 juni 2006, 15:30 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag har döpt min mise till Tristan. Han är grå/vit och väldigt ståtlig. Tyckte det passade bra
|
|
| Författare: | Åsa [ 25 juni 2006, 23:06 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Vad jag kan komma på nu så tycker jag om namnen: Villemo, Marco, Saga och Linde-Lou. Åsa |
|
| Författare: | Coolgrim [ 26 juni 2006, 15:34 ] |
| Inläggsrubrik: | Saga |
Jag tycker Saga och Linde-Lou, men jag gillar nog Saga mest, ändå. Det är faktiskt mitt riktiga namn, så mina föräldrar har i alla fall gjort något rätt (hehe). |
|
| Författare: | baten [ 26 juni 2006, 22:05 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Tiili, Eldar, Tarjei, Saga, Silje, Trond och Dominic |
|
| Sida 1 av 6 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|