Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Finaste/vackraste namnen
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=2045
Sida 1 av 6

Författare:  Stéphanie [ 24 juni 2006, 22:32 ]
Inläggsrubrik:  Finaste/vackraste namnen

Jag tycker helt klart Tristan. Även fast hans karaktär och utseende inte riktigt passar namnet.

Författare:  Tova [ 24 juni 2006, 22:52 ]
Inläggsrubrik: 

Min röst går också till Tristan Paladin. :)

Författare:  Stéphanie [ 24 juni 2006, 22:55 ]
Inläggsrubrik: 

Om jag inte har helt fel så döptes väl Lene till Stephanie i mellan namn?
:)

Författare:  Heike [ 24 juni 2006, 23:09 ]
Inläggsrubrik: 

Ja, Lene hette nog Stephanie också :)

Vackraste namnet är nog Tristan, men jag gillar också Marco, Vanja och Alexander.

Författare:  Sol Angelica [ 24 juni 2006, 23:22 ]
Inläggsrubrik: 

Hmm Tristan Marco Sol Angelica Shira och Tula

Författare:  Nataniel [ 25 juni 2006, 01:54 ]
Inläggsrubrik: 

Tristan, Tancred, Saga, Vanja, Tula och Nataniel. :)

Ingen direkt ordning på dom däremot. De där är de som jag tänker på så här rakt av. :)

Författare:  Sol Angelica [ 25 juni 2006, 01:57 ]
Inläggsrubrik: 

saga glömde ja :giggle:

Författare:  Shira från Nor [ 25 juni 2006, 02:20 ]
Inläggsrubrik: 

Shira, Saga, Tristan, Alexander tycker jag nog

Författare:  Christa [ 25 juni 2006, 12:37 ]
Inläggsrubrik: 

Vendel, Alexander, Shira, Sunniva, Liv, Mattias, Tristan, Irmelin, Alv, Vemund, Saga, Marco, Benedikte, André, Gro, och favoriten är förstås Linde-Lou :)

Författare:  Helena [ 25 juni 2006, 12:41 ]
Inläggsrubrik: 

Tristan måste jag säga :)

Författare:  Nattdemon [ 25 juni 2006, 13:19 ]
Inläggsrubrik: 

Hmm...

Sol, Villemo, Vinga, Tengel, Saga, Ulvhedin, Kolgrim, Dominic och Shira. :tkiss:

Författare:  Stéphanie [ 25 juni 2006, 15:30 ]
Inläggsrubrik: 

Jag har döpt min mise till Tristan. Han är grå/vit och väldigt ståtlig. Tyckte det passade bra :tkiss:

Författare:  Åsa [ 25 juni 2006, 23:06 ]
Inläggsrubrik: 

Vad jag kan komma på nu så tycker jag om namnen:

Villemo, Marco, Saga och Linde-Lou.

Åsa

Författare:  Coolgrim [ 26 juni 2006, 15:34 ]
Inläggsrubrik:  Saga

Jag tycker Saga och Linde-Lou, men jag gillar nog Saga mest, ändå. Det är faktiskt mitt riktiga namn, så mina föräldrar har i alla fall gjort något rätt (hehe).
:)

Författare:  baten [ 26 juni 2006, 22:05 ]
Inläggsrubrik: 

Tiili, Eldar, Tarjei, Saga, Silje, Trond och Dominic

Sida 1 av 6 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/