Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Vilken isfolksbok läser du NU?
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=1143
Sida 1 av 67

Författare:  Dan [ 24 februari 2006, 13:17 ]
Inläggsrubrik:  Vilken isfolksbok läser du NU?

Om du läser Isfolket just nu, vilken bok är du på?

Skriv en mening om boken också!

Författare:  Heike [ 24 februari 2006, 16:50 ]
Inläggsrubrik: 

Jag är på bok nr 22 - Demonen och jungfrun. Heike och Vinga har precis börjat kampen om Gråstensholm och Elistrand. Handjobbat har de också hunnit med :D

Författare:  Vinga T Lind [ 24 februari 2006, 17:11 ]
Inläggsrubrik: 

skall börja på 32...färjkarlen tror jag det är...har inte hunnit inskaffa den än. :wink:

Författare:  Dan [ 24 februari 2006, 17:12 ]
Inläggsrubrik: 

Hur var bok 31 då?

Författare:  Tova [ 24 februari 2006, 18:19 ]
Inläggsrubrik: 

Nr 17 ligger och väntar på att jag ska ha tid att börja.

Författare:  Romantica [ 24 februari 2006, 19:46 ]
Inläggsrubrik: 

Håller på med bok nr 30, människadjuret och har kommit till sidan 184.
Lille Ulvar är SÅ söt, så söt :twisted:

Författare:  Vinga T Lind [ 24 februari 2006, 20:24 ]
Inläggsrubrik: 

vänta nu...jag läste människadjuret sist.trodde den var 31,men vilken är då 31?
Människa djuret gillade jag.Men jag kan ju inte påstå att jag är så "förtjust" i lilla oskyldiga Ulvar,inte.Och så försvinner ju Marco.Inte heller kul.Men över lag gillar jag den.

Författare:  Nataniel [ 24 februari 2006, 20:26 ]
Inläggsrubrik: 

Länk borttagen då den inte längre finns. / Nataniel - Moderator :)
31. Färjkarlen

Författare:  Vinga T Lind [ 24 februari 2006, 20:34 ]
Inläggsrubrik: 

Oops! ja där ser man.Så mkt koll har jag. :wink:
Men med så mycket viktigt som jag lagrar i mitt huvud så är det ju inte så konstigt att en del trillar ut ibland :lol:
Det är smällar man får ta när man är så upptagen i en videobutik,på en fredagkväll,hockey på tv:n.INTE. :P

Författare:  Marco [ 25 februari 2006, 00:29 ]
Inläggsrubrik: 

Får du surfa från butiken? Soft!!!

Jag vill säga att Ulvar är den finaste, underbaraste och mest finkänsliga bror man kan ha - han är en gullgosse

Författare:  Vinnie_Dahlen [ 25 februari 2006, 02:58 ]
Inläggsrubrik:  Boken

Jag laser boken om "mig sjalv" - 37, nastan ingen paminner om Vinnie... :cry:

Författare:  Vanja [ 25 februari 2006, 03:03 ]
Inläggsrubrik: 

Jag läser Lugnet före Stormen men jag läser även Supersex och Pojken som inte fanns parallelt.

Författare:  elizabeth [ 25 februari 2006, 22:05 ]
Inläggsrubrik: 

Jag läser om Våroffer eftersom jag är nog bara snuskigt haha! :oops: :lol:

Författare:  Dan [ 25 februari 2006, 22:45 ]
Inläggsrubrik: 

:rofl:

Författare:  Annie_Dog [ 26 februari 2006, 14:44 ]
Inläggsrubrik: 

Är fortfarande igång med Dödssynden, då jag inte fått något läst under hela veckan lång.. jättesöt bok och jag älskar verkligen Jespers beskrivning när han förlorat sin svendom!!
:lshower:

Oj, nu kan jag inte hitta det bara för det.. är lite snurrig, fick ingen sömn inatt.. :(

Sida 1 av 67 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/