| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Vilken isfolksbok läser du NU? http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=6&t=1143 |
Sida 1 av 67 |
| Författare: | Dan [ 24 februari 2006, 13:17 ] |
| Inläggsrubrik: | Vilken isfolksbok läser du NU? |
Om du läser Isfolket just nu, vilken bok är du på? Skriv en mening om boken också! |
|
| Författare: | Heike [ 24 februari 2006, 16:50 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag är på bok nr 22 - Demonen och jungfrun. Heike och Vinga har precis börjat kampen om Gråstensholm och Elistrand. Handjobbat har de också hunnit med |
|
| Författare: | Vinga T Lind [ 24 februari 2006, 17:11 ] |
| Inläggsrubrik: | |
skall börja på 32...färjkarlen tror jag det är...har inte hunnit inskaffa den än. |
|
| Författare: | Dan [ 24 februari 2006, 17:12 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Hur var bok 31 då? |
|
| Författare: | Tova [ 24 februari 2006, 18:19 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Nr 17 ligger och väntar på att jag ska ha tid att börja. |
|
| Författare: | Romantica [ 24 februari 2006, 19:46 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Håller på med bok nr 30, människadjuret och har kommit till sidan 184. Lille Ulvar är SÅ söt, så söt |
|
| Författare: | Vinga T Lind [ 24 februari 2006, 20:24 ] |
| Inläggsrubrik: | |
vänta nu...jag läste människadjuret sist.trodde den var 31,men vilken är då 31? Människa djuret gillade jag.Men jag kan ju inte påstå att jag är så "förtjust" i lilla oskyldiga Ulvar,inte.Och så försvinner ju Marco.Inte heller kul.Men över lag gillar jag den. |
|
| Författare: | Nataniel [ 24 februari 2006, 20:26 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Länk borttagen då den inte längre finns. / Nataniel - Moderator 31. Färjkarlen |
|
| Författare: | Vinga T Lind [ 24 februari 2006, 20:34 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Oops! ja där ser man.Så mkt koll har jag. Men med så mycket viktigt som jag lagrar i mitt huvud så är det ju inte så konstigt att en del trillar ut ibland Det är smällar man får ta när man är så upptagen i en videobutik,på en fredagkväll,hockey på tv:n.INTE. |
|
| Författare: | Marco [ 25 februari 2006, 00:29 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Får du surfa från butiken? Soft!!! Jag vill säga att Ulvar är den finaste, underbaraste och mest finkänsliga bror man kan ha - han är en gullgosse |
|
| Författare: | Vinnie_Dahlen [ 25 februari 2006, 02:58 ] |
| Inläggsrubrik: | Boken |
Jag laser boken om "mig sjalv" - 37, nastan ingen paminner om Vinnie... |
|
| Författare: | Vanja [ 25 februari 2006, 03:03 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag läser Lugnet före Stormen men jag läser även Supersex och Pojken som inte fanns parallelt. |
|
| Författare: | elizabeth [ 25 februari 2006, 22:05 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag läser om Våroffer eftersom jag är nog bara snuskigt haha! |
|
| Författare: | Dan [ 25 februari 2006, 22:45 ] |
| Inläggsrubrik: | |
|
|
| Författare: | Annie_Dog [ 26 februari 2006, 14:44 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Är fortfarande igång med Dödssynden, då jag inte fått något läst under hela veckan lång.. jättesöt bok och jag älskar verkligen Jespers beskrivning när han förlorat sin svendom!!
Oj, nu kan jag inte hitta det bara för det.. är lite snurrig, fick ingen sömn inatt.. |
|
| Sida 1 av 67 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|