Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 06:31

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Nästa
Författare Meddelande
InläggPostat: 24 februari 2006, 13:17 
Hörning

Blev medlem: 5 mars 2005, 20:10
Inlägg: 11297
Ort: Svarta Salarna
Om du läser Isfolket just nu, vilken bok är du på?

Skriv en mening om boken också!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 16:50 
Übermoderator
Übermoderator
Användarvisningsbild

Blev medlem: 4 september 2005, 11:21
Inlägg: 12585
Jag är på bok nr 22 - Demonen och jungfrun. Heike och Vinga har precis börjat kampen om Gråstensholm och Elistrand. Handjobbat har de också hunnit med :D

_________________
Kattstatus - För ett bättre kattliv!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 17:11 
Trollkunnig
Trollkunnig
Användarvisningsbild

Blev medlem: 22 februari 2006, 00:35
Inlägg: 292
Ort: karlstad
skall börja på 32...färjkarlen tror jag det är...har inte hunnit inskaffa den än. :wink:

_________________
Jag gör det sen.....


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 17:12 
Hörning

Blev medlem: 5 mars 2005, 20:10
Inlägg: 11297
Ort: Svarta Salarna
Hur var bok 31 då?


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 18:19 
Grundare
Grundare

Blev medlem: 4 september 2005, 18:25
Inlägg: 4535
Nr 17 ligger och väntar på att jag ska ha tid att börja.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 19:46 
Drabbad
Drabbad
Användarvisningsbild

Blev medlem: 16 oktober 2005, 11:41
Inlägg: 465
Håller på med bok nr 30, människadjuret och har kommit till sidan 184.
Lille Ulvar är SÅ söt, så söt :twisted:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 20:24 
Trollkunnig
Trollkunnig
Användarvisningsbild

Blev medlem: 22 februari 2006, 00:35
Inlägg: 292
Ort: karlstad
vänta nu...jag läste människadjuret sist.trodde den var 31,men vilken är då 31?
Människa djuret gillade jag.Men jag kan ju inte påstå att jag är så "förtjust" i lilla oskyldiga Ulvar,inte.Och så försvinner ju Marco.Inte heller kul.Men över lag gillar jag den.

_________________
Jag gör det sen.....


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 20:26 
Gråstensholms Härskare
Gråstensholms Härskare

Blev medlem: 4 december 2005, 17:09
Inlägg: 16430
Länk borttagen då den inte längre finns. / Nataniel - Moderator :)
31. Färjkarlen

_________________
Nataniel

Problem, Läs här först: Besvarade frågor.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 februari 2006, 20:34 
Trollkunnig
Trollkunnig
Användarvisningsbild

Blev medlem: 22 februari 2006, 00:35
Inlägg: 292
Ort: karlstad
Oops! ja där ser man.Så mkt koll har jag. :wink:
Men med så mycket viktigt som jag lagrar i mitt huvud så är det ju inte så konstigt att en del trillar ut ibland :lol:
Det är smällar man får ta när man är så upptagen i en videobutik,på en fredagkväll,hockey på tv:n.INTE. :P

_________________
Jag gör det sen.....


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 februari 2006, 00:29 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 6 september 2005, 09:54
Inlägg: 1644
Får du surfa från butiken? Soft!!!

Jag vill säga att Ulvar är den finaste, underbaraste och mest finkänsliga bror man kan ha - han är en gullgosse


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Boken
InläggPostat: 25 februari 2006, 02:58 
Nyföding
Nyföding
Användarvisningsbild

Blev medlem: 25 februari 2006, 02:39
Inlägg: 2
Ort: Gdansk
Jag laser boken om "mig sjalv" - 37, nastan ingen paminner om Vinnie... :cry:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 februari 2006, 03:03 
Bad Idea Bear
Bad Idea Bear
Användarvisningsbild

Blev medlem: 10 september 2005, 11:11
Inlägg: 4671
Ort: Stockholm (Going south-east on Bakalakadaka street)
Jag läser Lugnet före Stormen men jag läser även Supersex och Pojken som inte fanns parallelt.

_________________
- "Men du, hur föds fladdermöss egentligen? Föds de levande eller föds de i ägg?"
- "Inte vet jag... De föds väl på ICA."


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 februari 2006, 22:05 
Isfolksfan
Isfolksfan
Användarvisningsbild

Blev medlem: 25 februari 2006, 06:26
Inlägg: 18
Ort: Chicago
Jag läser om Våroffer eftersom jag är nog bara snuskigt haha! :oops: :lol:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 februari 2006, 22:45 
Hörning

Blev medlem: 5 mars 2005, 20:10
Inlägg: 11297
Ort: Svarta Salarna
:rofl:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 26 februari 2006, 14:44 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 12 februari 2006, 21:42
Inlägg: 5229
Ort: Mount Marilyn
Är fortfarande igång med Dödssynden, då jag inte fått något läst under hela veckan lång.. jättesöt bok och jag älskar verkligen Jespers beskrivning när han förlorat sin svendom!!
:lshower:

Oj, nu kan jag inte hitta det bara för det.. är lite snurrig, fick ingen sömn inatt.. :(

_________________
It's mine! ---> https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=28276


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 991 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012