Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 08:13

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 76 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 1 mars 2008, 19:44 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Varför inte Ariel som Villemo?
Bild

Jasmin som sol
Bild

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 1 mars 2008, 19:45 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Snövit som Dida
http://disney-lyrics.us/Snow-White.jpg

Trönrosa som Halkatla
Bild

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 1 mars 2008, 19:46 
Baronessan på Elistrand
Baronessan på Elistrand

Blev medlem: 4 augusti 2006, 03:14
Inlägg: 21482
Ort: Gråstensholm
Askungen som Tula och Bell som Cecilie
Bild

_________________
Kära barn, var så snäll, det får inte ske!

Gå gärna med i Sagan om isfolket-föreningen, vi finns på facebook! https://www.facebook.com/SaganomIsfolket/


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 1 mars 2008, 20:32 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 28 maj 2007, 12:26
Inlägg: 3769
Ort: Norrland
Den här tråden är ju helgerån mot alla underbara isfolkspersonligheter, vad har det stackars isfolket gjort för att förtjäna att bli jämförda med dessa våp! Karaktärsvaga och tvålfagra personer!

Det är skammligt!

_________________
We fly instinctively


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 3 mars 2008, 16:42 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 25 februari 2008, 16:58
Inlägg: 92
Christa som Sailor moon, tänker på att hon står i samklang med månen.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 3 mars 2008, 22:56 
Isfolketpoddare
Isfolketpoddare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 12 februari 2007, 17:37
Inlägg: 2376
Ort: Göteborg
*ryyyyyys*

Nu går jag....

_________________
"You´re fivehundred years old and you cant use the phone?What are you, an immortal idiot??"

http://setsunaceras.blogspot.se/


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Disney!!
InläggPostat: 26 mars 2010, 19:01 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 11 maj 2008, 16:25
Inlägg: 180
Fin idé med den här tråden! Mufasa som Tengel eller Heike och Simba som Eskil eller Tarald.

_________________
Jag gillar demoner men vill inte träffa någon.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Disney!!
InläggPostat: 27 mars 2010, 06:52 
Hörning

Blev medlem: 5 mars 2005, 20:10
Inlägg: 11297
Ort: Svarta Salarna
Buzz Lightyear som Vendel! "To Siberia ... and beyond!"


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re:
InläggPostat: 8 augusti 2010, 18:18 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 29 maj 2010, 13:32
Inlägg: 95
Ort: Hos Sol
Tilda skrev:
Vanja skrev:
Shama som Hades! (ser alltid Hades framför mig när jag läser om honom)

Perfect!!


Haha! Jag med!
Annars tycker jag att Silje och Tengel är Skönheten och Odjuret, förutom kidnappningen då! :)

:asincere:

_________________
Live your one and only life to the fullest...


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re:
InläggPostat: 8 augusti 2010, 18:20 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 29 maj 2010, 13:32
Inlägg: 95
Ort: Hos Sol
Blodshämnd skrev:
Varför inte Ariel som Villemo?
Bild

Jasmin som sol
Bild


Jo! Ariel = Villemo! :)

:asincere:

_________________
Live your one and only life to the fullest...


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re:
InläggPostat: 9 augusti 2010, 09:42 
Isfolksfan
Isfolksfan

Blev medlem: 3 augusti 2010, 13:25
Inlägg: 10
Solskugga skrev:
Den här tråden är ju helgerån mot alla underbara isfolkspersonligheter, vad har det stackars isfolket gjort för att förtjäna att bli jämförda med dessa våp! Karaktärsvaga och tvålfagra personer!

Det är skammligt!


Jag håller med. Att jämföra isfolkspersonligheter med Disney passar inte!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Disney!!
InläggPostat: 11 november 2012, 10:52 
Svartängel
Svartängel

Blev medlem: 21 oktober 2012, 00:48
Inlägg: 2439
Dan skrev:
Buzz Lightyear som Vendel! "To Siberia ... and beyond!"


Haha :lol:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Disney!!
InläggPostat: 8 november 2024, 10:05 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 9 oktober 2024, 14:57
Inlägg: 136
Ort: stockholm
Törnrossa som vinga springer runt i skogen


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Disney!!
InläggPostat: 8 november 2024, 10:05 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 9 oktober 2024, 14:57
Inlägg: 136
Ort: stockholm
Törnrossa som vinga springer runt i skogen bland en massa djur


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Disney!!
InläggPostat: 8 november 2024, 10:07 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 9 oktober 2024, 14:57
Inlägg: 136
Ort: stockholm
skulle säga att Vinga är en klockren törnrossa. springer runt i skogen bland en massa djur. träffar på sin kärlek i skogen. kommer tillbaka till slottet det vill säga grånstensholm. en massa väsen flyger omkring.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 76 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012