Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 juni 2026, 08:12

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 76 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 6 september 2006, 16:50 
Utvald
Utvald

Blev medlem: 7 juli 2006, 23:02
Inlägg: 720
Ja jag har mina bra sidor :tease:
det var något mer jag kom och tänka på , hmm :ponder2:
jo juste att det är inte bara disney filmer, vi kan ju blanda in lite dreamworks eller nåt ;) om det blir järnsläpp


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 6 september 2006, 20:57 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 3 september 2006, 15:30
Inlägg: 1563
Ort: Ulricehamn
Vad sägs om Dominic som pantern Bagheera i djungelboken? Svart, kattögon.... (Come on kissen, det svänger ju!) :tkiss:

_________________
'Ye are Blood of my Blood, and Bone of my Bone.
I give ye my Body, that we Two might be One.
I give ye my Spirit, 'til our Life shall be Done.'

Bild


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 6 september 2006, 21:04 
Utvald
Utvald

Blev medlem: 7 juli 2006, 23:02
Inlägg: 720
ååh, :) den va smart :D fortsätt!!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 00:28 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 25 juni 2006, 21:56
Inlägg: 1258
Ort: Gotland
Om man får blanda in Dreamworks så måste jag säga (även om det är elakt) Heike som Shrek och Vinga som Fiona...

_________________
// Saga


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 14:19 
Horisontblickerska
Horisontblickerska
Användarvisningsbild

Blev medlem: 26 mars 2006, 14:55
Inlägg: 8504
Ort: Horisonten
Sunniva dy kan vara Alice i underlandet.
Funderar vidare.....hum

_________________
http://www.horisontblickerska.blogspot.com/


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 14:20 
Horisontblickerska
Horisontblickerska
Användarvisningsbild

Blev medlem: 26 mars 2006, 14:55
Inlägg: 8504
Ort: Horisonten
Bild

Vendel och Tun tjii

_________________
http://www.horisontblickerska.blogspot.com/


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 14:27 
Red Goddess
Användarvisningsbild

Blev medlem: 26 mars 2006, 18:05
Inlägg: 7524
Ort: Delsbo
11:35 <Demonen> Tengel den onde: Spøkelseskladden!
11:36 <Demonen> Den er jo selvklar!
11:36 <Demonen> 1) Finner alltid på slemme ting
11:36 <Demonen> 2) Nesten umulig å stoppe
11:36 <Demonen> 3) Har et nesten ubegrenset antall medhjelpere som gladlig går med på en hvilken som helst plan
11:36 <Demonen> 4) Kler seg MYE tøffere enn He-man!


Demonen är då min mann, och Spøkelsekladden är då den här figuren som ser ut som et svart spöke ;)

_________________
Knowledge is a weapon. I intend to be formidably armed.
**
The silent blade screams louder on my skin than the pain inside my soul...
**
Besök min hemsida och blogg!
Samt min julblogg:)


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 14:35 
Gråstensholms Härskare
Gråstensholms Härskare

Blev medlem: 4 december 2005, 17:09
Inlägg: 16430
Spökplumpen i Musse Pigg?

_________________
Nataniel

Problem, Läs här först: Besvarade frågor.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 14:36 
Gråstensholms Härskare
Gråstensholms Härskare

Blev medlem: 4 december 2005, 17:09
Inlägg: 16430
Nataniel skrev:
Spökplumpen i Musse Pigg?

Mer är, är det han som är Spøkelseskladden?

_________________
Nataniel

Problem, Läs här först: Besvarade frågor.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 14:54 
Hörning

Blev medlem: 5 mars 2005, 20:10
Inlägg: 11297
Ort: Svarta Salarna
Spökplumpen måste ju vara Vandraren


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 18:09 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 25 juni 2006, 21:56
Inlägg: 1258
Ort: Gotland
Dan skrev:
Spökplumpen måste ju vara Vandraren


Jo, abslout...

_________________
// Saga


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 18:11 
Utvald
Utvald

Blev medlem: 7 juli 2006, 23:02
Inlägg: 720
jag känner min underlägsen! haha,

Tirli- perfekt bild :D


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 18:30 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 7 juni 2006, 17:14
Inlägg: 2863
Ort: Stockholm
Coolgrim skrev:
Om man får blanda in Dreamworks så måste jag säga (även om det är elakt) Heike som Shrek och Vinga som Fiona...

Håller med om Heike, lite iallafall, även om Shrek ser alldeles för rund och god ut :giggle:

Vinga däremot har jag alltid tänkt mig som en ganska spröd, estetisk varelse, väldigt olik Fiona ;)

_________________
Helena
ugglapuggla.blogg.se


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 18:44 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 25 juni 2006, 21:56
Inlägg: 1258
Ort: Gotland
Du har rätt... Men jag ville inte säga t.ex Heike och Tova. Det ska liksom inte va så. :giggle:

_________________
// Saga


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7 september 2006, 18:48 
Svartängel
Svartängel
Användarvisningsbild

Blev medlem: 7 juni 2006, 17:14
Inlägg: 2863
Ort: Stockholm
Haha, det har du rätt i! :giggle:

_________________
Helena
ugglapuggla.blogg.se


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 76 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012