Hehe, det här blir pinsamt..
1. Fåfänga och högmod.
Inte en chans i världen. Inte på någon punkt. Jag är speciellt ytterst fåfäng. Lite för satanistisk för att kunna undgå.. varför är det så fel att vilja vara vacker, god damn it..
2. Andlig motståndskraft.
Har nästan ingen karaktär jag hade nog åkt dit ganska fort om jag lockades med något jag verkligen vill ha.. fast å andra sidan vet man ju att det är falskt.. och att man dör om man åker dit.. hade nog klarat mig ändå, för jag är inte dum..
3. Klokhet och snarrådighet.
.. Eftersom jag är dum hade det nog kört sig. Eller, hade man orkat sitta där och glo hade man nog klarat sig. Men jag hade inte orkat för.. tråkigt.
4. Sådana man medvetet sårat.
Jag är nog ganska snäll innerst inne och sårar aldrig medvetet. Kan dock på efterhand förstå att det kanske inte var så smart att göra eller säga på det och det sättet men.. ibland är jag nog ltie för ärlig också. Hade nog kört sig.
5. Brott, lögnaktighet, skvaller.
Är tack och lov ganska laglydig. Förutom att jag nog "provsmakar" lösgodiset i affären lite mer än nödvändigt.. suger på att ljuga, men har nog itne kunnat låta bli ibland. Skvaller känns onödigt, jag gillar att ta tag i det själv. Snackar dock väldigt mycket skit, och det är väll samma sak.. menar dock inget illa med det, brukar mest skämta..
6. Avundsjuka, girighet och svartsjuka.
Innan jag fyllde typ 17 var jag aldrig avundsjuk. Sen kom jag på att mitt liv är piss och började avsky folk för allt de har och som jag vill ha. Jag är en dålig människa. Har dock alltid fått kämpa för allt jag velat ha, och då är det surt att se på folk som glider genom livet på räkmackor..
7. Hatets hav
Jag hatar egentligen inte. Det är ett väldigt starkt ord och jag väljer att tro det bästa om folk. Men tror jag varit ganska körd här ändå. Om någon gjort mig illa i flera år skall den fan inte komma undan omtyckt...
8. Tråkigheternas och likgiltighetens rum
Tror de flesta som känner mig tycker att jag är rätt så kul, men ofta är jag väldigt tråkig. Tycker om att stänga in mig på rummet och se sur ut, i veckor gärna om ingen hindrar mig! Men är ganska underhållande -med- folk och är verkligen itne likgiltig.
9. Kroppslig styrka och uthållighet
Kanske inte så jättestark, men lite uthållig och över medel är jag nog ändå.. en liten chans att klara mig. Hade nog tyvärr slagit följe med Shama när jag mött honom. Han hade gillat mig hårt, det vet jag!
10. De man omedvetet sårat.
För många för att räkna på två händer och två fötter men... jag har ganska lite samvete när det gäller sådant. Tyvärr...
Jag hade varit ganska körd.. kan bero på att mina egna värderingar skiljer sig en hel del ifrån vad dessa går efter..
