Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 7 juni 2026, 11:58

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 151 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Hur gammal var du när du läste Isfolket för första gången?
<10 7%  7%  [ 8 ]
11 8%  8%  [ 9 ]
12 17%  17%  [ 19 ]
13 21%  21%  [ 24 ]
14 12%  12%  [ 14 ]
15 10%  10%  [ 11 ]
16 8%  8%  [ 9 ]
17 3%  3%  [ 3 ]
18 3%  3%  [ 3 ]
19 1%  1%  [ 1 ]
20 2%  2%  [ 2 ]
21-23 3%  3%  [ 3 ]
24-26 2%  2%  [ 2 ]
27-30 2%  2%  [ 2 ]
30+ 4%  4%  [ 5 ]
Antal röster : 115
Författare Meddelande
InläggPostat: 9 maj 2026, 22:34 
Nyföding
Nyföding

Blev medlem: 29 mars 2024, 16:06
Inlägg: 9
Startet å lese Isfolket for 2 år siden. I januar 2024 fikk jeg kjøpt hele serien brukt, så jeg begynte å lese i en voksen alder av 42 år. De tre første bøkene klarte jeg ikke legge fra meg og de gikk unna på tre dager. Brukte ca 6 mnd på hele serien.
Etterpå fulgte Heksemesteren og Lysets Rike som jeg også fikk tak i brukt. Totalt brukte jeg kanskje 18 måneder eller noe.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 151 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012