Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 mars 2024, 20:15

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 12 april 2006, 23:55 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 30 oktober 2005, 01:49
Inlägg: 127
Ort: Gävle
Jodå, det gjorde du Sol. Efter att ha meddelat Silje om att två medlemmar hade betalt på forumträffen mailade jag ditt namn, adress, email och info om roll. Fick ett tack-mail från Silje och visste att hon tagit emot det.

Sedan föll det sig inte bättre än att jag trodde att min plikt i detta fall var avslutad och slängde den stooora lappen, varefter Silje av misstag raderade mitt mail och skrev och bad mig om medlemslistan igen.

Jag bad henne då kontakta dig på forumet för att få din adress eftersom du brukar vara här ibland.

Jag vet även att jag lovade dig ett kvitto på din medlemsavgift och det är postat idag, för igår hittade jag din adress på en liten lapp som jag skrivit upp alla årets medlemmar på, vilket jag naturligtvis hade glömt.

Till saken hör att jag varit sjukskriven för stress i 7 veckor och inte är riktigt riktig i huvudet...dessutom klarade jag inte av att tänka på Isfolket utan att börja storgråta flera veckor efter forumträffen...(Tack för allt ditt stöd, Vinga! :tkiss: )

Precis som Silje kan jag inte göra så mycket mer än be om ursäkt för att Sol blivit lidande i detta fall och hoppas att nästa kassör lyckas bättre.

Over and out
Tiili


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 13 april 2006, 13:07 
Nattlig mara
Nattlig mara
Användarvisningsbild

Blev medlem: 14 oktober 2005, 09:02
Inlägg: 5595
Ort: Sunnanäng
Tiili skrev:
Jodå, det gjorde du Sol. Efter att ha meddelat Silje om att två medlemmar hade betalt på forumträffen mailade jag ditt namn, adress, email och info om roll. Fick ett tack-mail från Silje och visste att hon tagit emot det.

Sedan föll det sig inte bättre än att jag trodde att min plikt i detta fall var avslutad och slängde den stooora lappen, varefter Silje av misstag raderade mitt mail och skrev och bad mig om medlemslistan igen.

Jag bad henne då kontakta dig på forumet för att få din adress eftersom du brukar vara här ibland.

Jag vet även att jag lovade dig ett kvitto på din medlemsavgift och det är postat idag, för igår hittade jag din adress på en liten lapp som jag skrivit upp alla årets medlemmar på, vilket jag naturligtvis hade glömt.


så det kan då.. :giggle: en serie olyckliga omständigheter... :comf: det är inte ditt fel, sånt händer... :tkiss: :tkiss:

jag var lite grumpy igår.. och vill be föreningen omursäkt för det, men jag kännde mig orättvistbehandlad när jag ju inte gjort nått fel...
men nu har jag ju klarat av den svåra biten att komma med i medlemslistan... så nu kommer allt säkert funka..

föresten så är jag nog här oftaar än ibland :rofl2:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 13 april 2006, 13:16 
Nattlig mara
Nattlig mara
Användarvisningsbild

Blev medlem: 14 oktober 2005, 09:02
Inlägg: 5595
Ort: Sunnanäng
Tiili skrev:
Till saken hör att jag varit sjukskriven för stress i 7 veckor och inte är riktigt riktig i huvudet...dessutom klarade jag inte av att tänka på Isfolket utan att börja storgråta flera veckor efter forumträffen...


:shock: vad gjorde vi med dig?... :flower2:
vad vi än gjorde dig så förlåt... :comf: hoppas du mår bättre nu... och känner dig mindre stressad *kram*


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 13 april 2006, 14:51 
Isfolketguru
Isfolketguru

Blev medlem: 30 oktober 2005, 01:49
Inlägg: 127
Ort: Gävle
Tack för alla söta smileys Sol! *sitter och ler* Mår helt klart bättre nu och har precis börjat jobba som vanligt igen, fast är fortfarande en aning virrig...men det verkar nog vara ett konstant tillstånd...måste vara åldern! :giggle:


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012