| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Vilket hus skulle du vilja vara i? http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=38&t=8498 |
Sida 1 av 1 |
| Författare: | Rexy [ 12 juli 2019, 12:20 ] |
| Inläggsrubrik: | Vilket hus skulle du vilja vara i? |
Som frågan lyder, vilket hus vill du själv vara i? Och varför just det huset? Kanske lite mer personlig fråga som ni kan låta bli att svara på om ni inte vill: Varför tror ni att ni skulle passa i just det huset? KÖR! |
|
| Författare: | Mika_295 [ 17 juli 2020, 16:26 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Vilket hus skulle du vilja vara i? |
Jag är rätt säker på att jag är en Hufflepuff. Jag försöker göra mitt bästa i arbete såväl som att vara där för mina vänner. typ
|
|
| Författare: | Dan [ 22 juli 2020, 09:27 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Vilket hus skulle du vilja vara i? |
Alla test har sagt Slytherin och ja, jag är nog ganska säker på Slytherin. |
|
| Sida 1 av 1 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|