| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Dan och Ingrid http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=902 |
Sida 1 av 2 |
| Författare: | Heike [ 25 januari 2006, 15:05 ] |
| Inläggsrubrik: | Dan och Ingrid |
Vad tycker ni om sexscenen mellan Dan och Ingrid? Ingrid experimenterar med Isfolkets skatt och brygger en dryck med erotisk verkan. Hon bjuder Dan utan att han vet vad det är han dricker. De somnar, men vaknar efter ett tag i ett inferno av lusta. De kan inte hejda sig och nio månader senare föds Daniel. Jag tycker att scenen är bra. Den är sensuell och porrig utan att bli för tantsnuskig. Däremot finner jag det konstigt att Ingrid gör det hon gör trots att både hon och Dan är bortlovade till andra. |
|
| Författare: | Sol [ 25 januari 2006, 15:19 ] |
| Inläggsrubrik: | |
ja men man måste ju testa om brygden funkar, om det är nåt i reseptetsom kan förbättras... och man vill ju inte testa med vem som helst utan nån man är kompis med |
|
| Författare: | Annie_Dog [ 13 februari 2006, 02:13 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Skulle gärna ta receptet tillden brygden haha! |
|
| Författare: | Heike [ 10 augusti 2006, 22:31 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Fler åsikter om Ingrids och Dans sexscen? |
|
| Författare: | Tilda [ 11 augusti 2006, 03:28 ] |
| Inläggsrubrik: | |
I like it!! Schysst med det förbjudna, jag håller med du, Annie-Dog. Jag minns det inte jätteväl... |
|
| Författare: | Nattdemon [ 14 augusti 2006, 23:05 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag tyckte att det var en av de tristaste sexscenerna i hela serien. Det fanns ingen kemi mellan karaktärerna alls. Det var, ursäkta min franska, dåtidens version av ett påtänt "fulknull" och inte det minsta sensuellt.
(s'only my opinion. |
|
| Författare: | Blodshämnd [ 5 november 2006, 01:17 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Ville Ingrid igentligen bara "testa" bryggden.. elr viste hon att den skulle funka? |
|
| Författare: | Lisa [ 14 december 2006, 22:48 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Nej, det här är ingen favorit. Jag satt hela trodde att Ingrid och Dan skulle bli de nya Dominic och Villemo och gillade det verkligen inte alls. Kunde inte förstå varför det ens hände liksom? Men Daniel blev ju iaf ett bra resultat... |
|
| Författare: | varginnan [ 15 december 2006, 17:34 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Är inte min favorit men jag tyckte den var rätt underhållande att läsa...ok att det inte fanns nån kemi men va f*n....ja kan väl oxå erkänna att ja gjort mina misstag..hehe...ibland kommer man på lite försent att det inte var nån bra ide... |
|
| Författare: | Blodshämnd [ 15 december 2006, 17:57 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Lisa skrev: Men Daniel blev ju iaf ett bra resultat...
|
|
| Författare: | Molensia [ 28 december 2006, 15:23 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag tyckte den va rätt häftig, när hon såg demonerna oxå (det va väl då?). |
|
| Författare: | Blodshämnd [ 30 december 2006, 00:13 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Ja det var då. Måste lära mig den bryggden och hitta en riktigt snygging |
|
| Författare: | Tildah [ 16 januari 2007, 01:08 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Alltså! Demonerna är blä! Skabb! De sitter där på huk med något som jag tänker på som sladdriga falukorvar hängandes mellan benen. Visst får de ju stånd sen, man va fan. Nej, tack. EUGH. Dan däremot. Visst är Margit lite väl generös med vild okontrollerad sexlust i Isfolket, men med brygden är det ju ohjälpligt. Gillar scenen skarpt. |
|
| Författare: | varginnan [ 16 januari 2007, 22:11 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag tycker det där med demonerna bara gav lite extra krydda åt hela scenen... |
|
| Författare: | Blodshämnd [ 17 januari 2007, 20:56 ] |
| Inläggsrubrik: | |
men var demonerna med under deras "akt", elller ? |
|
| Sida 1 av 2 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|