| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Otäckt i bok 25 http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=6973 |
Sida 1 av 1 |
| Författare: | Garnkulan [ 3 oktober 2011, 21:50 ] |
| Inläggsrubrik: | Otäckt i bok 25 |
Jag håller just nu på och läser 25:an, Ängel med dolda horn, och jag blev väldigt illa till mods igårkväll när körledare Knutsson beskrivs. Jag har väl inget problem att pedofili beskrivs, det är ju tyvärr ett ämne som ständigt är aktuellt och inget blir bättre av att vi inte pratar om det, men var hon tvungen att beskriva honom så ingående? Eller åtminstone hans aktiviteter? När det beskrevs om hans utlösning som skvätte mot badkaret och allt annat. Det där var en riktigt otäck sadist som jag är väldigt glad att Tula gjorde slut på så snabbt! Otäckt! |
|
| Författare: | Garnkulan [ 3 oktober 2011, 22:49 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Otäckt i bok 253 |
Jag menar givetvis inte bok 253, utan 25
|
|
| Författare: | Tilda [ 4 oktober 2011, 19:49 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Otäckt i bok 253 |
Jag funderade lite när jag såg rubriken... Det är en väldigt disturbing del tycker jag. Otäck man!
|
|
| Författare: | Garnkulan [ 5 oktober 2011, 16:28 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Otäckt i bok 253 |
Någon administratör får gärna ändra rubriken Men återigen, körledare Knutsson beskrivs på ett snaskigt och alldeles för ingående sätt för min smak. Usch! |
|
| Författare: | Villemo Kalebsdotter [ 16 oktober 2011, 16:47 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Otäckt i bok 25 |
Jeg har ordnet i overskriften. |
|
| Författare: | Garnkulan [ 17 oktober 2011, 21:05 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Otäckt i bok 25 |
Asbra! Tack så mycket |
|
| Författare: | Villemo Kalebsdotter [ 17 oktober 2011, 21:08 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Otäckt i bok 25 |
Garnkulan skrev: Asbra! Tack så mycket Bare hyggelig. Derfor vi er her. |
|
| Sida 1 av 1 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|