Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Bergakungen
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=633
Sida 1 av 3

Författare:  Sol Angelica [ 3 januari 2006, 15:41 ]
Inläggsrubrik:  Bergakungen

Läste just när Willemo är ensam i skogen och väntar på att bergakungen(dominic) skall komma närmare...Känns lite som att hon tagit något häxmedel i den stunden??? Eftersom hon så intensivt känner hans närhet och på hennes kropp...
Scenen är väldigt erotisk...
Hoppas ni förstår vilken jag menar :wink: [/i]

Författare:  Nataniel [ 3 januari 2006, 16:52 ]
Inläggsrubrik: 

Det var det jag också gissade. Det kändes verkligen som om hon var "berusad" på något.

Författare:  Sol Angelica [ 3 januari 2006, 16:54 ]
Inläggsrubrik: 

mmm sitter å klurar...tänk att kunna få känna så utan någon som helst berusning :wink:

Författare:  Nataniel [ 3 januari 2006, 16:55 ]
Inläggsrubrik: 

Kanske bara fundera på Dominic... ;)

Författare:  Sol Angelica [ 3 januari 2006, 17:02 ]
Inläggsrubrik: 

hmmmf *avis*

Författare:  Nataniel [ 3 januari 2006, 17:09 ]
Inläggsrubrik: 

Jag menar att du ska göra det. Jag är så nöjd utan att göra det. För övrigt kanske Villemo tar illa upp. ;)

Författare:  Sol Angelica [ 3 januari 2006, 17:10 ]
Inläggsrubrik: 

ahhha :D Näää Willemo ska få ha sin Dominic ifred får klara mig utan sånt rus :lol:

Författare:  Nataniel [ 3 januari 2006, 17:11 ]
Inläggsrubrik: 

Vem var det Sol fick. Fodgedråparen där. Det kanske funkar. ;)

Författare:  Sol Angelica [ 3 januari 2006, 17:13 ]
Inläggsrubrik: 

ursh å fy den drummeln!!!!!! :evil:
mje får nöja mig med va hette han i skåne???

Författare:  Nataniel [ 3 januari 2006, 17:15 ]
Inläggsrubrik: 

Iiiingen aning. Fråga våran allkunniga Alcruniel. :)

Författare:  Sol Angelica [ 3 januari 2006, 17:16 ]
Inläggsrubrik: 

Jacob va det Jacob Skille :D

Författare:  Nataniel [ 3 januari 2006, 17:20 ]
Inläggsrubrik: 

Go for it. ;)

Författare:  Annie_Dog [ 13 februari 2006, 03:02 ]
Inläggsrubrik: 

Bergakungen är riktigt rolig! Hade ögon som tallrikar helt igenom! :shock: <-- så! Bergakungen är grymmast.

Oj, en annan klassiker: väderkvarnen!! Jag kan inte titta på en väderkvarn utan att skratta ömsom fantisera mig bort..

Författare:  Vinga T [ 30 juni 2006, 20:03 ]
Inläggsrubrik: 

Hon kanske kunde uppleva den känslan utan berusning pga av att de båda var utvalda och då kanske hon kunde jag vet inte men det kanske var pga av deras telepatiska kommunikation som de hade.. När villemo var på ön tex så kunde ju hon "skicka tankar" till Dominic för han visste ju hela tiden att hon var vid liv och hon hade det bra.. Hon "skickade tankar" varje kväll och sa att hon var vid liv och skulle komma hem så fort hon kunde :ponder2: Eller? Iaf så vitt jag minns :P

Författare:  Sinsiew [ 30 juni 2006, 21:37 ]
Inläggsrubrik: 

Humm den biten minns jag inte! vilken ö var sol på? :ponder2:

Sida 1 av 3 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/