Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Christa och Linde-Lou
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=530
Sida 1 av 4

Författare:  Shira från Nor [ 23 december 2005, 03:47 ]
Inläggsrubrik:  Christa och Linde-Lou

Eftersom Ingrid och Ulvhedin har blivit diskuterat, vad tycker ni om Christa och Linde-lou?

Författare:  Sol Angelica [ 23 december 2005, 03:49 ]
Inläggsrubrik: 

hmmmm mkt kärlek blir alldeles varm i hjärtat när ja läser om dom.....
men lite skumt känns d när man får veta att han är ett "spöke"

Författare:  Shira från Nor [ 23 december 2005, 03:50 ]
Inläggsrubrik: 

ja men dom var ju nära släktningar också..

Författare:  Sol Angelica [ 23 december 2005, 03:51 ]
Inläggsrubrik: 

joooo lite smått konstigt också....

Författare:  Shira från Nor [ 23 december 2005, 03:54 ]
Inläggsrubrik: 

ja det tycker jag absolut

Författare:  Sol Angelica [ 23 december 2005, 03:55 ]
Inläggsrubrik: 

men innan man fick reda på d var det vacker det som gör en varm om hjärtat sen d andra... :(

Författare:  Shira från Nor [ 23 december 2005, 03:57 ]
Inläggsrubrik: 

ja det var det.. tyckte det var så vackert och sedan så tragiskt och sen äckligt

Författare:  Sol Angelica [ 23 december 2005, 03:58 ]
Inläggsrubrik: 

bra förklaring..

Författare:  Nataniel [ 23 december 2005, 04:15 ]
Inläggsrubrik: 

Jo, jag var väldigt osäker på det där, där var jag väldigt skeptisk till att något verkligen hände. Linde-lou kändes lite för ren för det. Men det kanske bara är jag som tycker det.

Författare:  Ingrid Lind av Isfolket [ 23 december 2005, 04:56 ]
Inläggsrubrik: 

vel.. linde lou og christa hadde aldri sex da de først møttes som unge.. han fikk kjenne på den ene puppen hennes en gang og kanskje det var ett kyss.. Men under sluttkampen da Christa hadde blitt enke og linde lou skulle hjelpe henne med å finne ut hvem lynx var, så hadde de det rimelig hett på gjesterommet (Christa ville ikke på sitt soverom der Alexander og hun hadde bodd sammen.. gjesterommet var mer nøytralt og innredet av henne selv, så var lettere der)

Författare:  Nataniel [ 23 december 2005, 05:00 ]
Inläggsrubrik: 

Sant, den delen hade jag helt glömt. :roll: Okej, en del snusk var det väl involverat då. :)

Författare:  Ingrid Lind av Isfolket [ 23 december 2005, 05:01 ]
Inläggsrubrik: 

hehe.. tror du må lese serien om igjen om du ikke husker det kjære nataniel.. Det er jo faktisk i din egen tid :P

Författare:  Sol Angelica [ 23 december 2005, 05:03 ]
Inläggsrubrik: 

jobbigt när man glömmer massor ur böckerna men bra att d skrivs om dem så blir man :D påmind...

Författare:  Nataniel [ 23 december 2005, 05:05 ]
Inläggsrubrik: 

Jag har nämnt att jag behöver läsa om dom, rätt rejält. Har börjat, läser just nu både tvåan och sjutton. Samtidigt som jag läser Dans bok och två andra. :roll: Det där med att bestämma sig är inte min starka sida.

Författare:  Sol Angelica [ 23 december 2005, 05:07 ]
Inläggsrubrik: 

2 å 17??? varför inte i följd??? ligger på 3 an nu "min egen bok" just nu är "jag" påväg till skåne m 2 fina karlar...

Sida 1 av 4 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/