Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Siljes demoner
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=466
Sida 1 av 8

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 01:54 ]
Inläggsrubrik:  Siljes demoner

hennes drömmar är i sig själva väldigt erotiska och enligt mig skrämande....men man känner verkligen spänningen när hon haft sina drömmar...även Sols ritter och möten med demonerna.....
fnissade liite när dom äntligen fick träffa dom irl i demonernasfjäll...kan tänka mig att d blidde lite röda kinder lite här ock var bland Silje och häxorna... :)

Författare:  Heike [ 19 december 2005, 02:27 ]
Inläggsrubrik: 

Ja, det är faktiskt rätt kul. Vilka Isfolkskvinnor var det mer än Silje som hade demoner? Tula såklart, och Ingrid... men var det inte fler?

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 02:29 ]
Inläggsrubrik: 

hmmmmm kommer inte på någon nu....tror d var nån mer men är inte alls säkert....

Författare:  Nataniel [ 19 december 2005, 04:14 ]
Inläggsrubrik: 

Vanja?

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 04:17 ]
Inläggsrubrik: 

ja vanja hade väl demoner

Författare:  Nataniel [ 19 december 2005, 04:21 ]
Inläggsrubrik: 

Jo. Hon stod lite smånära Tamlin..

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 04:23 ]
Inläggsrubrik: 

liiiite smånära haha försvann helt ur huvudet...

Författare:  Sol [ 19 december 2005, 11:39 ]
Inläggsrubrik: 

hmmm hmmm Tula och demonerna.... hur många gånger har jag inte läst de styckerna :oops:

Författare:  Dan [ 19 december 2005, 11:46 ]
Inläggsrubrik: 

Känns som att Vanja hade ett lite mer ... mänskligt ... förhållande till sin demon :-)

Författare:  Sol [ 19 december 2005, 11:48 ]
Inläggsrubrik: 

ja vanjas lille demon var... ochså ..hmm..söt

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 15:58 ]
Inläggsrubrik: 

jooo som Dan säger m mer mänsklig tänket mest på drömmarna å ritterna :D men farcinerande allt m häxorna å demonerna...

Författare:  Ingrid Lind av Isfolket [ 20 december 2005, 02:50 ]
Inläggsrubrik: 

glad i mine demoner jeg.. dustete hinduguden som sendte dem til store sluket da :evil: gikk glipp av fire herlige nummer der gitt.. godt jeg fikk dem igjen.. hehe :twisted:

Författare:  Sol Angelica [ 20 december 2005, 02:54 ]
Inläggsrubrik: 

hehe :twisted:

Författare:  Nataniel [ 20 december 2005, 02:55 ]
Inläggsrubrik: 

Vad är det med tjejer och dessa demoner. :roll:

Författare:  Sol Angelica [ 20 december 2005, 02:56 ]
Inläggsrubrik: 

ja ni hmmmm spänningen och att d är väldigt "förbjudet 8) "

Sida 1 av 8 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/