| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Villemo och Dominic http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=376 |
Sida 1 av 2 |
| Författare: | Heike [ 9 december 2005, 20:57 ] |
| Inläggsrubrik: | Villemo och Dominic |
Jag tycker att sexscenerna mellan Villemo och Dominic är bland de bästa i hela serien. Först ett låångt förspel där de hetsar upp varandra. Tänker på när de är fångar i Wallabondens lada och inte kan röra varandra utan bara talar om vad de vill göra, sedan alla brev de skriver och så färden genom Göingeskogarna där de rör varandra lätt lätt. När de till slut exploderar av lusta är de så ivriga att de inte kan få av sig kläderna fort nog och äntligen får de utlopp för all den längtan de byggt upp inom sig. Underbart |
|
| Författare: | Villemo [ 12 december 2005, 14:18 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag håller fullständigt med dig...(Vem hade kunnat ana det |
|
| Författare: | Dan [ 12 december 2005, 14:19 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Att Villemo gillar dem bäst är ingen överraskning |
|
| Författare: | Villemo [ 12 december 2005, 14:22 ] |
| Inläggsrubrik: | |
dan skrev: Att Villemo gillar dem bäst är ingen överraskning
Åh jag måste läsa om böckerna igen...men efter varje gång jaläst böckerna så är det Villemo-Dominic sagan jag kommer ihåg bäst...Jag har helt enkels fastnat... |
|
| Författare: | Villemo [ 31 december 2005, 15:04 ] |
| Inläggsrubrik: | |
hmm.med det förspelet så är det konstigt att det får till något över huvud taget |
|
| Författare: | Sol Angelica [ 31 december 2005, 15:14 ] |
| Inläggsrubrik: | |
jo absolut dom två mkt glöd där väntar på att få läsa men inte kommit dit än... |
|
| Författare: | Villemo [ 31 december 2005, 15:16 ] |
| Inläggsrubrik: | |
går ganska snabbt att komma dit.värre vore om det var bok 40/nånting! |
|
| Författare: | Sol Angelica [ 31 december 2005, 15:17 ] |
| Inläggsrubrik: | |
jooo...ligger på bödelns dotter i slutet nu...börjar nog på nästa redan idag... |
|
| Författare: | Villemo [ 31 december 2005, 15:18 ] |
| Inläggsrubrik: | |
snart är du där! |
|
| Författare: | Sol Angelica [ 31 december 2005, 15:20 ] |
| Inläggsrubrik: | |
weeee |
|
| Författare: | mado90 [ 19 februari 2007, 22:01 ] |
| Inläggsrubrik: | =) |
fett hett!
|
|
| Författare: | Blodshämnd [ 20 februari 2007, 17:09 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Det här är den absåluta bästa scenen Jag älskar att läsa det, kan läsa det om och om och om igen.. flera ggr! Love it (jag föreställer att det är jag som är Villemo |
|
| Författare: | varginnan [ 20 februari 2007, 18:21 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Ja ryser alltid av välbehag när ja läser scenerna med Villemo och Domenic! Hade inte tackat nej till att ta Villemos plats! |
|
| Författare: | Lisa [ 20 februari 2007, 18:59 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag ryser av annat, men jag vill inte vara en downer... |
|
| Författare: | Tilda [ 5 mars 2007, 05:35 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Lisa skrev: Jag ryser av annat, men jag vill inte vara en downer...
Vaddå? *Puckad?* Du kan väl vara en downer lite iaf - nyfiken juh! |
|
| Sida 1 av 2 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|