| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Liv och Laurents Berenius http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=3159 |
Sida 1 av 1 |
| Författare: | Blodshämnd [ 1 januari 2007, 22:23 ] |
| Inläggsrubrik: | Liv och Laurents Berenius |
Jag tycker det är så hemskt att Berenius vad ska man säga lägger ett extra kol i sängen efter han slagit och plågat Liv. Och på bröllopsnatten! så taskig han var mot LIv när hon ville visa sin kärlek Det låter ju så.. uch! Han förstör ju mycket annat för Liv också den grisen! Det är så synd om Liv...
Så om jag ska säga vilken den sämsta sexscenerna är så är det nog de mellan Liv och Laruents. |
|
| Författare: | Lucifers_kärlek [ 2 januari 2007, 18:21 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag håller med. Det fanns nog ingen njutning här inte. Inte från Livs eller läsarnas sida iaf.. hate that guy!!
|
|
| Författare: | Blodshämnd [ 2 januari 2007, 20:00 ] |
| Inläggsrubrik: | |
isfall är den enda som njutning är nog han själv! |
|
| Författare: | Lucifers_kärlek [ 4 januari 2007, 03:46 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Mmm.. precis. Tur att det ordande upp sig för henne och att hon till slut fick sin underbara Dag |
|
| Författare: | Blodshämnd [ 4 januari 2007, 20:01 ] |
| Inläggsrubrik: | |
ja, Dag gjorde undervärk för henne
|
|
| Författare: | Lucifers_kärlek [ 5 januari 2007, 02:08 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Om det ändå vore så för alla *vemodigt drömmer* *suck*... |
|
| Författare: | Tula Backe av Isfolket [ 17 september 2007, 23:32 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Laurents
|
|
| Författare: | Tussan [ 20 november 2007, 17:11 ] |
| Inläggsrubrik: | |
ja laurets förstördehelt hennes självförtroende!!!! jag menar hon målade ju aldrig mer och hon var bra |
|
| Författare: | DarkSideMoon [ 24 november 2007, 17:27 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Sexscenerna mellan Liv och Laurents är nog dom vidrigaste i hela serien! Han är ett äckligt svin!
|
|
| Författare: | leken83 [ 24 november 2007, 23:07 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Enig, de scenene er fæle, men de er godt beskrevet. |
|
| Författare: | Petra94 [ 24 mars 2008, 00:53 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag fattar inte hur Laurents kunde vara så dum och tro att Liv skulle bli tröstad av att göra "nytta" för sig genom att låta Laurents ha sin lilla "hedersstund", som han kallade det, efter att han hade slagit Liv! <--Laurents
Tur att Sol dödade honom!(skadeglädje på hög nivå) |
|
| Författare: | DidrikStrumpa [ 24 mars 2008, 19:30 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Let's whip him!
|
|
| Författare: | Blodshämnd [ 12 december 2010, 14:56 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Liv och Laurents Berenius |
Usch usch usch! Jag har fortfarande samma åsikt om den fördomda Berenius usch usch usch... speciellt eftersom att det var efter han slagit henne och fått henne att känna sig värdelös så blev HAN på tänd och ville köra igång, men då förstås bara om hon låg där som en pinne. |
|
| Författare: | Tilda [ 7 augusti 2011, 22:18 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: |
leken83 skrev: Enig, de scenene er fæle, men de er godt beskrevet. Det håller jag med om. De känns verklighetstrogna om inte annat. Tyvärr. Ja han var ett riktigt svin! |
|
| Sida 1 av 1 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|