| Sagan om Isfolket http://shailina.se/Isfolket/ |
|
| Mikael och Anette http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=3052 |
Sida 1 av 2 |
| Författare: | Gro [ 12 december 2006, 03:36 ] |
| Inläggsrubrik: | Mikael och Anette |
Min absoluta favoritsexepisod i serien måste vara när Mikael och Anette har sex ute på ön i den lilla sjön i slutet av bok 9. Man sitter liksom och hoppas genom hela boken att hon ska våga ålska honom och så till slut så händer det. Underbart! Trots att han måste supa henne lite full
|
|
| Författare: | Heike [ 12 december 2006, 03:56 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Den scenen är lite småsöt, men samtidigt stör jag mig på att han måste supa henne full och att han GÖR det! |
|
| Författare: | Ronja [ 12 december 2006, 04:52 ] |
| Inläggsrubrik: | |
fast hon drack väl av egen vilja eller (kommer inte ihåg)
|
|
| Författare: | varginnan [ 13 december 2006, 20:25 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag tycker det var en bra scen! Hon var väl inte jättefull? Bara lite lullig? Hon behövde ju det för att släppa på hämningarna lite... Inte för att ja rekommenderar att man ska supa sig full för att våga ha sex.. |
|
| Författare: | Sarah [ 14 december 2006, 17:45 ] |
| Inläggsrubrik: | |
nej det är sant men hon ville nog själv egentligen. Behövde som sagt bara få lite hjälp på traven |
|
| Författare: | varginnan [ 14 december 2006, 23:58 ] |
| Inläggsrubrik: | |
| Författare: | Cecilie [ 15 december 2006, 00:12 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Hur mycket jag än tycker om Mikael och kan identifiera mig med honom, så är han bara inget trånobjekt, karln är helt enkelt en wimp, han har inga cojones, t o m , sexet är uselt, måste supa henne full innan... Neeeej, vet ni vad... |
|
| Författare: | Lisa [ 15 december 2006, 01:58 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Nä, den scenen är inte precis min favorit heller, Mikael är däremot en riktig favorit, han borde haft en riktig kvinna! Var det inte ganska hemskt egentligen att alla kände sig lättade när Anette hade dött? Det säger ju liksom ganska mycket om deras förhållande... |
|
| Författare: | Lillin [ 15 december 2006, 06:34 ] |
| Inläggsrubrik: | |
På tal om att ha sex på små öde öar. Jag känner ett par som hade det. Efteråt så var de fulla av fästingar. Särskilt runt baken och underlivet. Inte nått som brukar drabba huvupersonerna i romantiska romaner, direkt
|
|
| Författare: | varginnan [ 15 december 2006, 17:32 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Ohuuu...gud vad läskigt! hmmm.....nu vet ja att ja inte ska prova det iaf!
|
|
| Författare: | Cecilie [ 16 december 2006, 01:15 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Lillin skrev: På tal om att ha sex på små öde öar. Jag känner ett par som hade det. Efteråt så var de fulla av fästingar. Särskilt runt baken och underlivet. Inte nått som brukar drabba huvupersonerna i romantiska romaner, direkt
![]() Har jag minsann aldrig provat, |
|
| Författare: | varginnan [ 16 december 2006, 17:32 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Cecilie skrev: Lillin skrev: På tal om att ha sex på små öde öar. Jag känner ett par som hade det. Efteråt så var de fulla av fästingar. Särskilt runt baken och underlivet. Inte nått som brukar drabba huvupersonerna i romantiska romaner, direkt ![]() Har jag minsann aldrig provat,
|
|
| Författare: | Blodshämnd [ 16 december 2006, 18:02 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Självklart! Deras förhållande blir väl bättre efter det, så det är bara bra! |
|
| Författare: | Tilda [ 19 december 2006, 06:36 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Jag tyckte det var läskigt med att han fyllade till henne ett litet tag, men hon sa ju uttryckligen att hon ville. Problemet var ju uppfostran? I detta fall var hon inte redlös på något sätt - kanske kan räknas som medicinering? |
|
| Författare: | varginnan [ 20 december 2006, 17:58 ] |
| Inläggsrubrik: | |
Ja det tycker ja man kan räkna det som...hehe.. |
|
| Sida 1 av 2 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|