Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Tova och Ian
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=2311
Sida 1 av 1

Författare:  Heike [ 10 augusti 2006, 18:29 ]
Inläggsrubrik:  Tova och Ian

Sexscenen mellan Tova och Ian är jättefin! Båda två är så trevande, osäkra och fumliga samtidigt som deras möte är fyllt av ömhet, erotik och förståelse. Scenen känns inte alls så verklighetsfrämmande som många andra i serien och det ges utrymme för alla sorters känslor. Jag tror att det här blir min favoritsexscen hittills :lshower:

(scenen finns i En glimt av ömhet, börjar på sid 142)

Författare:  Nattdemon [ 14 augusti 2006, 23:17 ]
Inläggsrubrik: 

Åh, den är alldeles underbar! :hkiss:

Helt klart realistisk och fin samtidigt. Dessutom en av de sexigaste, måste jag nog säga. Man kände verkligen hur mycket de tände på varandra och hur mycket de kände för varandra.

Here's to passion! :cheers:

Författare:  Vinga T [ 16 augusti 2006, 03:47 ]
Inläggsrubrik: 

Nja den var väll fin men jag fastnar mer för något mer djuriskt :giggle: Men det skulle inte passa in mellan dem två så ja.. den var väll fin.

Författare:  Nattdemon [ 16 augusti 2006, 11:19 ]
Inläggsrubrik: 

Alltså, det djuriska är ju lite mer... hrm... tändande om man säger så. :giggle: Min favoritscen mellan Tula och demonerna, och Tamlin och Vanja är inte fel! *swoon*

Men scenen mellan Ian och Tova är så finstämd på något sätt. ;)

Författare:  Charlotte Meiden [ 3 oktober 2006, 23:21 ]
Inläggsrubrik: 

blev glad för tovas del...trodde ett tag att hon skulle bli tvungen att leva hela livet utan partner :cry:

Författare:  Liv Hannah [ 4 oktober 2006, 00:41 ]
Inläggsrubrik: 

Den scenen är jättefin tycker jag. :tkiss:

Författare:  Tula Backe av Isfolket [ 17 september 2007, 23:28 ]
Inläggsrubrik: 

me love it :hdance2:

Författare:  Tussan [ 20 november 2007, 17:09 ]
Inläggsrubrik: 

den senen var så fin, blev glad för tovas skull :lol:
men för migvar den för tråkig :oops:
och det var så vackert att ian inte dog sen :)

Författare:  DidrikStrumpa [ 15 april 2008, 19:48 ]
Inläggsrubrik:  Re: Tova och Ian

Heike skrev:
Sexscenen mellan Tova och Ian är jättefin! Båda två är så trevande, osäkra och fumliga samtidigt som deras möte är fyllt av ömhet, erotik och förståelse. Scenen känns inte alls så verklighetsfrämmande som många andra i serien och det ges utrymme för alla sorters känslor. Jag tror att det här blir min favoritsexscen hittills :lshower:

(scenen finns i En glimt av ömhet, börjar på sid 142)


:lshower: :lshower: :lshower: :lshower: Jag blev så glad av den scenen, Tova förtjänade verkligen det, och Ian var så gullig. Scenen var UNDERBAR :) :hdance:

Författare:  Galgdockan [ 21 april 2008, 03:25 ]
Inläggsrubrik: 

Jag blev lite rörd av det.. :oops:

Författare:  Blodshämnd [ 21 april 2008, 06:13 ]
Inläggsrubrik: 

Det var nog tovas lyckligaste dag, hon fick ju en liten puss av marco på kinden sen också :giggle:

Författare:  Petra94 [ 24 maj 2008, 15:56 ]
Inläggsrubrik: 

Tussan skrev:
den senen var så fin, blev glad för tovas skull :lol:
men för migvar den för tråkig :oops:
och det var så vackert att ian inte dog sen :)


Håller med! :)
Den var faktiskt lite tråkig :roll:

Författare:  Blackangel [ 26 maj 2008, 16:22 ]
Inläggsrubrik: 

Jag gillar den scenen! Den hör inte favoriterna men nog är den söt alltid! :lshower:

Författare:  Indra av isfolket [ 2 november 2024, 14:56 ]
Inläggsrubrik:  Re: Tova och Ian

Så fina tillsammans, vill ha mer av dem. Tycker det är synd att de inte hänger med in i ljusetsrike

Sida 1 av 1 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/