Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Tengel och Silje - igen... Fast tidigare.
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=229
Sida 1 av 3

Författare:  Tilda [ 23 oktober 2005, 16:09 ]
Inläggsrubrik:  Tengel och Silje - igen... Fast tidigare.

En scen där inget egentligen händer men som för mig är oerhört erotisk. Jag tänker på i Trollbunden när Silje kommer och hälsa på Tengel runt juletid. När hon fortfarande bor utanför dalen
Tror de bl.a. talar om sina drömmar. och man riktigt känner den förtätade stämningen... Så välskrivet!

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 01:52 ]
Inläggsrubrik: 

det kan jag hålla med om....läste precis d kapitelet och nu snart börjar det hända grejer...

Författare:  Heike [ 19 december 2005, 02:26 ]
Inläggsrubrik: 

Jag minns inte vad jag tyckte första gången jag läste den boken, men nu (efter 11-12 genomläsningar) så blir jag mest otålig på att de aldrig verkar komma till skott. Fast välskrivet kan det ju vara ändå :)

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 02:32 ]
Inläggsrubrik: 

håller med lite tar lite fööör lång tid men d e ju mest m Tengel och att han är så rädd för att föra d onda arvet vidare...

Författare:  Heike [ 19 december 2005, 03:06 ]
Inläggsrubrik: 

Ja, och sen så petar Silje lite på honom och då glömmer han alla förbud :)

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 03:18 ]
Inläggsrubrik: 

hehe stackarn han nästan sprängs tillslut ju :lol:

Författare:  Nataniel [ 19 december 2005, 04:15 ]
Inläggsrubrik: 

Vissa killar alltså, har inte lärt sig hur man hanterar sådant där och undviker att sprängas. :roll:

Författare:  Sol Angelica [ 19 december 2005, 04:17 ]
Inläggsrubrik: 

*skratt*

Författare:  Heike [ 9 januari 2006, 20:47 ]
Inläggsrubrik: 

Det är ett återkommande fenomen hos Isfolket, en beröring och alla betänkligheter får vingar och flyger ut genom fönstret :)

Författare:  Nataniel [ 9 januari 2006, 20:49 ]
Inläggsrubrik: 

De verkar alla vara väldigt sexuellt frustrerade så minsta lilla chans de får. BLAM!

Författare:  Sol Angelica [ 9 januari 2006, 20:50 ]
Inläggsrubrik: 

men väldigt erotiska *lyllo dom* de flesta av dem verkar ju hamna i "himmelen" vid sex

Författare:  Heike [ 9 januari 2006, 20:51 ]
Inläggsrubrik: 

Ja, hur ont det än gör för tjejerna när de förlorar oskulden så får de ändå multipla orgasmer. Man skulle nog testa en Isfolks-man nån gång :wink:

Författare:  Nataniel [ 9 januari 2006, 20:53 ]
Inläggsrubrik: 

Bild

Författare:  Sol Angelica [ 9 januari 2006, 20:54 ]
Inläggsrubrik: 

eller hoppa in i en isfolkskvinna :wink:

Författare:  Heike [ 9 januari 2006, 21:51 ]
Inläggsrubrik: 

Hoppa in i? :shock:

Sida 1 av 3 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/