Sagan om Isfolket

Ett forum för dig som gillar Margit Sandemos böcker. Tänk på att bokdiskussioner kan innehålla spoilers! Hemsida: http://isfolket.se . FB-grupp: http://www.facebook.com/groups/281975791920972/ .
Aktuellt datum och tid: 28 mars 2024, 16:56

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 34 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 mars 2007, 16:59 
Gudom
Gudom
Användarvisningsbild

Blev medlem: 17 mars 2006, 22:43
Inlägg: 3613
Ort: Midian
Ha! Precis vad jag tänkte! och stämningen måste verkligen ha varit botten vid det laget! :rofl2:

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 11 juli 2007, 19:57 
Ängel med dolda horn och svarta vingar
Ängel med dolda horn och svarta vingar

Blev medlem: 3 februari 2007, 05:38
Inlägg: 9553
Ort: Demonernas Fjäll
"Det tog dem en och en halv timme. Joakim ville ofta ge upp, han tyckte inte om det de höll på med. Men Karine envisades. Och äntligen, då de var alldeles utslitna och hon ganska sårig, äntligen nådde hon målet. Och förstod vad Joakim hade talat om."

Jag tycker inte det är sådär jätte konstigt och dåligt. Jag tror att margit med sårig, menar den känslan, hmm hur ska man förklara det här utan att det blir för intimt, nej men jag har iallafall varit med om oralsex där det har tagit så lång tid, att man liksom börjar känna av "friktionen" eller vad man nu ska säga på det "känsliga" stället, och att det därför börjat ömma lite, ja där har vi ordet. Och även om det börjar ömma lite, så kan man även gå i mål så att säga. Det måste ha varit den känslan hon menade, för sår kan man ju inte få av slickningar.

jag tyckte det var helt underbart att en blyg och undertryckt tjej som karine, som varit med om så mycket negativ sex, och som aldrig fått en orgasm, helt plötsligt bestämmer sig för nej nu fan ska jag få en, och inte ger upp! Sen att hon skiter om joakim gillar det eller inte, tycker jag är helt underbart, för en gång skulle så tänkte hon bara enbart på sig själv!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 22 juli 2007, 09:35 
Dalens väktare
Dalens väktare
Användarvisningsbild

Blev medlem: 7 september 2006, 03:55
Inlägg: 8247
bra sagt!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: Karine och Joakim
InläggPostat: 16 maj 2012, 13:52 
av Isfolket
av Isfolket

Blev medlem: 16 mars 2012, 09:38
Inlägg: 103
Ort: Södertälje
Jag hoppas verkligen att Karine kunde lära sig att tillfredsställa sig själv, som flera tidigare Isfolkskvinnor gjort. Då kunde hon kan hon ju "nå målet" utan Joakims hjälp och kanske tänka på honom samtidigt. :flower2:


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 34 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012