Sagan om Isfolket
http://shailina.se/Isfolket/

Heike och Vinga i vagnen.
http://shailina.se/Isfolket/viewtopic.php?f=10&t=153
Sida 1 av 3

Författare:  Tilda [ 25 september 2005, 21:19 ]
Inläggsrubrik:  Heike och Vinga i vagnen.

Gillar när de skakar fram i vagnen och upptäcker varann... De borde ju inte och Heike är så ståndaktig... Hmmm :oops: ...in i det sista...

Författare:  Heike [ 25 september 2005, 21:25 ]
Inläggsrubrik: 

Ja, just det! Du menar då de ger varandra hand-jobs? Den scenen platsar definitivt här :D .

Författare:  Heike [ 25 september 2005, 21:26 ]
Inläggsrubrik: 

Välkommen hit förresten!

Författare:  Tilda [ 26 september 2005, 04:14 ]
Inläggsrubrik: 

Tack så mycket! :)

Författare:  Dan [ 28 september 2005, 08:22 ]
Inläggsrubrik: 

Välkommen hit! Bra scen! Handjobs? Vilken o-Sandemoisk term :-)

Författare:  Heike [ 28 september 2005, 11:05 ]
Inläggsrubrik: 

dan skrev:
Välkommen hit! Bra scen! Handjobs? Vilken o-Sandemoisk term :-)


Vad ska jag säga då? Då de gav varandra himmelsk njutning med... nej, jag kommer inte på något bättre uttryck än hand-jobs. Gjorde ett ärligt försök iaf :lol: .

Författare:  Dan [ 28 september 2005, 15:15 ]
Inläggsrubrik: 

De stimulerade varandra manuellt? :-)

Författare:  Heike [ 28 september 2005, 18:56 ]
Inläggsrubrik: 

dan skrev:
De stimulerade varandra manuellt? :-)


Haha, den var bra :D

Författare:  Halkatla [ 19 november 2005, 03:11 ]
Inläggsrubrik: 

Varför inte bara säga som det var....De handarbetade tillsammans :twisted:

Författare:  Heike [ 20 november 2005, 04:47 ]
Inläggsrubrik: 

Mitt favorituttryck i diskussionen hittills :lol:

Författare:  Dan [ 20 november 2005, 12:40 ]
Inläggsrubrik: 

Snacka om kroppsarbete!

Författare:  Heike [ 9 januari 2006, 20:44 ]
Inläggsrubrik: 

Jag börjar längta efter den här boken nu :)

Författare:  Tova [ 9 januari 2006, 21:17 ]
Inläggsrubrik: 

Det gör verkligen inte jag... det är min nästa fasa efter Villemotrilogin, att tvingas läsa Heike-Vinga historien. Det enda roliga med den är spökena, men annars kräks jag på de böckerna också... :?

Böckerna där Heike inte håller på med Vinga är däremot underbara, Heikes ensamböcker eller där Vinga håller sig i bakgrunden.

Författare:  Sol Angelica [ 9 januari 2006, 21:18 ]
Inläggsrubrik: 

tycker om de böckerna faktiskt!!!!! längtar dit ja med...

Författare:  Heike [ 9 januari 2006, 21:20 ]
Inläggsrubrik: 

Jag gillar inte heller Vinga men just de erotiska scenerna är faktiskt bra. I alla fall som jag kommer ihåg dem, får väl se vad jag tycker efter att ha läst igen :)

Sida 1 av 3 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/